Lista stanowisk - Project Manager

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...

Project Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Project Manager to specjalista zarządzający określonymi projektami w firmie. Obecnie stanowisko to zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród przedsiębiorców, którzy chcą osiągnąć jak najlepsze cele operacyjne i strategiczne. Ogólnie rzecz ujmując, ”menedżer projektu” odpowiedzialny jest za planowanie i realizację projektu - zwykle odnoszących się do budownictwa, sieci komputerowych, sieci telekomunikacyjnych, rozwoju oprogramowania, a także produkcji i sektora usług, np. finansowego. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie zespołem osób bezpośrednio podległych i koordynacja działań osób współpracujących w ramach danego przedsięwzięcia, planowanie oraz wprowadzanie strategii działań w ramach danego projektu, sporządzanie biznesplanów, analiza jakościowa i ilościowa rynku oraz dostępnych zasobów (kapitału ludzkiego, zasobów finansowych). Poza tym pracownik ten: nadzoruje zapewnienie zgodności procedur i innych wymaganych przez przepisy działań, usprawniania procesy (np. budżetowanie, raportowanie), przygotowuje sprawozdania i raporty okresowe i końcowe, aktywnie współpracuje z innymi pracownikami firmy, a także promuje innowacyjność i zmiany, negocjuje i współpracuje z firmami kooperującymi i poddostawcami, współpracuje z zarządem oraz prowadzi prezentacje i szkolenia na temat projektu.


WYMAGANIA

Project Manager powinien mieć wykształcenie wyższe kierunkowe dla danej branży, mile widziane są też studia podyplomowe z zarządzanie projektami lub MBA oraz dobra znajomość j. angielskiego. W zawodzie tym niezmiernie ważna jest wiedza oraz doświadczenie w prowadzeniu projektów, tj.: z zakresu integracji zadań (całościowe spojrzenia na projekt oraz uwzględnienie wszystkich możliwych czynności z nim związanych), z zakresu: zarządzania czasem, zaopatrzeniem, zasobami ludzkimi, komunikacji międzyludzkiej, kontroli jakości wykonania zadań projektowych (tzw. quality management) oraz zarządzania kosztami projektu (umiejętności controllingowo-księgowe) i oceny ryzyka towarzyszącego realizacji projektu. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, analitycznymi, komunikatywnością, bardzo dobrymi umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów (prowadzenia ich od początku do końca), kreatywnością i otwartością na zmiany i wyzwania, a także systematycznością, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy, możliwością częstych wyjazdów, odpornością na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, np. spotkania z kontrahentami/klientami. Stanowisko samodzielne, pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Większość osób zajmujących to stanowisko jest w przedziale wiekowym 27- 40 lat. Praca project managera wiąże się z dyspozycyjnością - elastycznymi godzinami pracy i tzw. zadaniowością - pracownik rozliczany jest z terminowości i efektywności. Warto zaznaczyć, iż pracownik ten nie musi być zatrudniony na zasadzie umowy o pracę w firmie. Istnieje możliwość rozwoju zawodowego, np. szkolenia, kursy oraz awansu, np. na dyrektora oddziału, dyrektora ds. operacyjnych, dyrektora zarządzającego, prezes/CEO).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Project Manager może pracować we wszystkich firmach, które korzystają z systemu organizacji projektowej, np.: firmy z branży informatycznej, telekomunikacyjnej, finansowej, inwestycyjnej - budownictwo.


ZAROBKI

Wynagrodzenie projekt managera zależy od firmy oraz rodzaju projektu, średnio jest to 4-16 tys. zł. Zdarzają się też projekty, gdzie wynagrodzenie wynosi 20 - 30 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.

Praca Project Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • WPP Media   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?