Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Nieruchomości
Administrator Nieruchomości

Lista stanowisk - Administrator Nieruchomości

Polecane oferty - Nieruchomości

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...

Administrator Nieruchomości

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą dość zróżnicowane. Administrator zatrudniony w spółdzielni mieszkaniowej będzie więc dbał o czystość budynków mieszkalnych, prowadzenie prac konserwacyjnych i remontowych w ich obrębie, stan techniczny urządzeń i instalacji, a także przyjmowanie skarg czy zgłoszeń innego rodzaju od lokatorów. Zupełnie inny zakres obowiązków przypadnie administratorowi ośrodka rekreacyjnego lub wypoczynkowego; będzie on przeważnie kierownikiem ośrodka, decydującym o realizacji budżetu, zapewnieniu jak najlepszej obsługi dla gości, ich wyżywienie, etc.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze administratora nieruchomości jest konieczność posiadania przez nie co najmniej średniego wykształcenia, pozyskanego w technikum ekonomicznym lub na wyższych studiach ekonomicznych. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydata, pozyskane w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Administrator nieruchomości musi wykazać się szczególną odpowiedzialnością, operatywnością, świadomością kosztową i znajomością przepisów prawnych regulujących administrowanie budynkami o konkretnym charakterze.


WARUNKI PRACY

Praca administratora nieruchomości jest pracą w przeważającej części biurową, wykonywaną przed ekranem komputera i w bezpośrednich kontaktach z lokatorami, klientami czy zarządcami poszczególnych obiektów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają, jak wcześniej wspomniano, spółdzielnie mieszkaniowe, ośrodki wypoczynkowe, firmy i przedsiębiorstwa o różnym zakresie prowadzonej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku utrzymują się na średnim poziomie 2800 złotych brutto miesięcznie.

Praca Administrator Nieruchomości
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Nieruchomości

  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Menedżer Obiektu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.