Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Lista stanowisk - Administrator Nieruchomości
Polecane oferty - Nieruchomości
-
Administrator nieruchomości
PKO Bank Polski Łódź praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości - branża budowlana
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. Żagań, Świętoszów praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Administrator Nieruchomości
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą dość zróżnicowane. Administrator zatrudniony w spółdzielni mieszkaniowej będzie więc dbał o czystość budynków mieszkalnych, prowadzenie prac konserwacyjnych i remontowych w ich obrębie, stan techniczny urządzeń i instalacji, a także przyjmowanie skarg czy zgłoszeń innego rodzaju od lokatorów. Zupełnie inny zakres obowiązków przypadnie administratorowi ośrodka rekreacyjnego lub wypoczynkowego; będzie on przeważnie kierownikiem ośrodka, decydującym o realizacji budżetu, zapewnieniu jak najlepszej obsługi dla gości, ich wyżywienie, etc.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze administratora nieruchomości jest konieczność posiadania przez nie co najmniej średniego wykształcenia, pozyskanego w technikum ekonomicznym lub na wyższych studiach ekonomicznych. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydata, pozyskane w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Administrator nieruchomości musi wykazać się szczególną odpowiedzialnością, operatywnością, świadomością kosztową i znajomością przepisów prawnych regulujących administrowanie budynkami o konkretnym charakterze.
WARUNKI PRACY
Praca administratora nieruchomości jest pracą w przeważającej części biurową, wykonywaną przed ekranem komputera i w bezpośrednich kontaktach z lokatorami, klientami czy zarządcami poszczególnych obiektów.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają, jak wcześniej wspomniano, spółdzielnie mieszkaniowe, ośrodki wypoczynkowe, firmy i przedsiębiorstwa o różnym zakresie prowadzonej działalności.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku utrzymują się na średnim poziomie 2800 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Nieruchomości
-
Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Administrator nieruchomości
PKO Bank Polski Gdynia praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Kierownik sekcji nieruchomości
PKO Bank Polski Wrocław praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Polskie Koleje Państwowe S.A. Rzeszów praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Polskie Koleje Państwowe S.A. Radom praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Mieszkaniowym
Polskie Koleje Państwowe S.A. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Kierownik internatu
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. Szczecin praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Koordynator ds. usług FM
Apleona Polska sp. z o.o. Warszawa praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Jakie wybrać rośliny do biura?
Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.
Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?
25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?