– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Account Manager
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Account Manager
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista junior / mid / kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B aplikuj szybko aplikuj bez CV
Account Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.
WYMAGANIA
Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych, a także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy. A także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym czyli marketing, reklama, PR.
ZAROBKI
Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
- Bielsko-Biała
- Bytów
- Chojnice
- Kalisz
- Katowice
- Kielce
- Koszalin
- Krosno
- Lębork
- Lublin
- Olsztyn
- Piła
- Poznań
- Słupsk
- Tarnów
- Zielona Góra
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Frachtu Drobnicowego
ManyHr Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z j. czeskim
MOBI Sp. z o.o. Wrocław, Krzyki praca stacjonarnaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Usług Rekrutacyjnych
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 5 500 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalistka / Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Praca.pl Maltaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Agent Działu Retencji / Platform Coach
GCC7 Services Ltd Malta, St. Juliansspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 - 20 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników -
Kierownik / Kierowniczka ds. Rozwoju Sprzedaży
KG SPECIAL PERFORMANCE sp. z o.o. Warszawa, Wawer praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?