Lista stanowisk - Account Manager

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  • Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów i usług; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich...

Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.


WYMAGANIA

Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych, a także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy. A także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym czyli marketing, reklama, PR.


ZAROBKI

Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.

Praca Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
  • Key Account Manager

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
  • FERONA POLSKA S.A.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
  • Yellow House Education S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    To Ciebie szukamy, jeśli: masz doświadczenie w sprzedaży jesteś energiczny i kreatywny masz prawo jazdy znasz branżę edukacyjną znasz język angielski w stopniu co najmniej B2; lubisz działać na rzecz dzieci chętnie dzielisz się swoimi pomysłami; chcesz się rozwijać i szukasz nowych...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań. Negocjowanie i finalizowanie umów. Realizacja planów sprzedaży oraz raportowanie wyników. Współpraca z zespołami wewnętrznymi...
  • Candellux Lighting Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Obszar działania: dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie, lubuskie Poszukujemy osoby, która przejmie odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w powierzonym regionie. W tej roli będziesz planować działania handlowe, rozwijać współpracę z aktualnymi partnerami oraz aktywnie pozyskiwać...
  • Handlowiec / Pozyskiwanie Sponsorów (branża sportowa – siatkówka kobiet)

    GEDANIA S.A.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby przedsiębiorczej, komunikatywnej i skutecznej w działaniu – Handlowca ds. Pozyskiwania Sponsorów, który pomoże nam budować sieć partnerów wspierających rozwój Gedanii. Twoim zadaniem będzie: aktywne pozyskiwanie Sponsorów i Partnerów biznesowych,...
  • Doradca ds. sprzedaży B2B

    TOPMET LIGHT Kłosowicz Wiśniewski Sp. z o.o.   Poznań, ul. Ostrowska 354    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Tryb: praca mobilna Opis stanowiska: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w segmencie B2B, Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku krajowym, Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji dla klientów, Spotkania i negocjacje z partnerami biznesowymi, Realizacja...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.