Lista stanowisk - Account Manager

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Account Manager

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...
  • HARPE MARTA CICHARSKA
    specjalista junior / mid / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki Sprzedaż i Trening: Początkowe pozyskiwanie klientów i sprzedaż, a następnie przekazywanie tej umiejętności agentom. Budowanie Zespołu: Aktywna rekrutacja, wdrażanie i szkolenie nowych współpracowników. Wsparcie i Monitoring: Codzienne wspieranie Zespołu w realizacji celów i...

Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.


WYMAGANIA

Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych, a także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy. A także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym czyli marketing, reklama, PR.


ZAROBKI

Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.

Praca Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Ekovoltis Sp. z o. o.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 godz.
    Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energetyczne i gazowe. Prowadzenie profesjonalnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Frachtu Drobnicowego

    ManyHr   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje Zadania: Aktywna sprzedaż usług transportu drobnicowego (LCL) na polskim rynku. Poszukiwanie i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów B2B (importerzy, eksporterzy, dystrybutorzy). Obsługa zapytań ofertowych i rozwijanie współpracy z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie negocjacji...
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z j. czeskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Usług Rekrutacyjnych

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Codzienny kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz poprzez spotkania online. Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych oraz ich bieżących potrzeb. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami biznesowymi. Badanie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Klientów Kluczowych

    Praca.pl   Malta   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Agent Działu Retencji / Platform Coach

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    21 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Rozwoju Sprzedaży

    KG SPECIAL PERFORMANCE sp. z o.o.   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie działań sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy; zarządzanie procesem sprzedaży na wyznaczonym obszarze kraju aktywne docieranie do nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi przygotowywanie ofert handlowych i omawianie warunków współpracy...

Najnowsze artykuły

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. –  Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.