– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Asystent Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta
Medicover sp. z o. o. Warszawa, ul. Zygmunta Hubnera 2, lok. U6 praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat -
Pracownik Recepcji
HRBC GROUP Sp. z o.o. Warszawa, – okolice Dworca Zachodniego praca stacjonarnaasystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybko aplikuj bez CV
Asystent Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent Klienta to stanowisko samodzielne, osoba ta pełni funkcję doradcy klienta. Wymagania wobec asystentek/asystentów są duże. Pracownik na tym stanowisku odpowiada za wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie pracy innych osób w firmie, okresowe przygotowywanie sprawozdania z wykonywanej pracy oraz obsługa korespondencji i aktywna sprzedaż produktów.
WYMAGANIA
Asystent Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie - wyższe jest dużym atutem. Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office), a także zainteresowania tematyką związaną z doradztwem personalnym. Ważną cechą jest też, m.in.: miła aparycja i wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacji czasu pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność i otwartość, entuzjazm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Praca w dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Pracownik ma możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur. Czas pracy - zazwyczaj jest to praca zmianowa.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Asystent Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.
ZAROBKI
Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może asystent w dziale Obsługi Klienta to około 2000 zł – 4000 zł + premie.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Asystent / Asystentka Działu Handlowo-Informatycznego
Drozapol Profil SA Bydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy praca stacjonarnaspecjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
adidas dziś wygasaspecjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Asystentka Handlowa / Asystent Handlowy
Drozapol Profil SA Radom praca stacjonarnaasystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły
Grupa Pascal Ełk praca stacjonarnaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystentka Handlowa / Asystent Handlowy
Drozapol Profil SA Radom praca stacjonarnaasystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent Działu Handlowo-Informatycznego
Drozapol Profil SA Bydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy praca stacjonarnaspecjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
adidas dziś wygasaspecjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?