Wybrana kategoria

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Asystent Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Asystent Klienta to stanowisko samodzielne, osoba ta pełni funkcję doradcy klienta. Wymagania wobec asystentek/asystentów są duże. Pracownik na tym stanowisku odpowiada za wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie pracy innych osób w firmie, okresowe przygotowywanie sprawozdania z wykonywanej pracy oraz obsługa korespondencji i aktywna sprzedaż produktów.


WYMAGANIA

Asystent Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie - wyższe jest dużym atutem. Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office), a także zainteresowania tematyką związaną z doradztwem personalnym. Ważną cechą jest też, m.in.: miła aparycja i wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacji czasu pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność i otwartość, entuzjazm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Praca w dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Pracownik ma możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur. Czas pracy - zazwyczaj jest to praca zmianowa.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Asystent Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może asystent w dziale Obsługi Klienta to około 2000 zł – 4000 zł + premie.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Asystent Klienta

zobacz więcej ofert pracy dla Asystent Klienta