Lista stanowisk - Kierownik ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
  • Key Account Manager

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...

Kierownik ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wyników, dbanie o rozwój produktu (budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie klientów), a także jest odpowiedzialny za wypełnianie postanowień kontraktowych, kieruje podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpracuje z innymi działami firmy, np. marketingu i sprzedaży, raportuje, nadzoruje systemy informacji marketingowej, tj.: badanie rynku, analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi, itp.).


WYMAGANIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe), a także specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem. Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji, umiejętność prezentacji, analizy oraz zarządzania procesami. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami", a także zdolnościami analitycznymi, planistycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem, umiejętnością działania pod presją czasu, i rozwiązywania problemów.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, czyli spotkania z kontrahentami/klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Kierownik ds. Obsługi Klienta ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Średni wiek osób na tym stanowisku to 27-35 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. dyrektora administracyjnego, dyrektora ds. obsługi klienta lub dyrektora ds. zarządzania relacjami z klientem.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. obsługi klienta zależy od wielkości i specyfiki firmy. Pensja kształtuje się średnio od 3,500 - 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • FERONA POLSKA S.A.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
  • Zastępca Kierownika Sprzedaży Art. Wyposażenia Wnętrz (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Mirków, k. Wrocławia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Key Account Manager

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, a sam kontakt z Klientem powoduje u Ciebie...
  • AGATA Spółka Akcyjna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
  • Przedstawiciel handlowy (branża przemysłowa)

    WBS Sp. z o.o.   Ukraina    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie ruchu). Dopasowywanie produktu do potrzeb...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.