Lista stanowisk - Kierownik ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wyników, dbanie o rozwój produktu (budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie klientów), a także jest odpowiedzialny za wypełnianie postanowień kontraktowych, kieruje podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpracuje z innymi działami firmy, np. marketingu i sprzedaży, raportuje, nadzoruje systemy informacji marketingowej, tj.: badanie rynku, analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi, itp.).


WYMAGANIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe), a także specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem. Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji, umiejętność prezentacji, analizy oraz zarządzania procesami. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami", a także zdolnościami analitycznymi, planistycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem, umiejętnością działania pod presją czasu, i rozwiązywania problemów.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, czyli spotkania z kontrahentami/klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Kierownik ds. Obsługi Klienta ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Średni wiek osób na tym stanowisku to 27-35 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. dyrektora administracyjnego, dyrektora ds. obsługi klienta lub dyrektora ds. zarządzania relacjami z klientem.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. obsługi klienta zależy od wielkości i specyfiki firmy. Pensja kształtuje się średnio od 3,500 - 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...
  • Koordynator / koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Key Account Manager (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
  • Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego STOMIL S.A.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: aktywny rozwój działań handlowych na wyznaczonym terenie; pozyskiwanie nowych klientów i partnerów handlowych; utrzymywanie profesjonalnych relacji z dotychczasowymi klientami; badanie potrzeb klienta oraz opracowanie dedykowanej oferty; koordynacja i kontrola realizacji umów...
  • Kierownik Punktu Sprzedaży Plusa i Polsat BOX

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   4 550 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Klientów Plusa i Polsat Box w Punkcie Sprzedaży; Koordynacja pracy zespołu oraz obsługa systemu raportowo-sprzedażowego; Wspieranie bieżących działań sprzedażowych; Bieżąca komunikacja z siecią sprzedaży i firmami współpracującymi; Obsługa mailowych skrzynek...
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Katowice    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Udział w zwiększaniu udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK;...

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!