Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

Lista stanowisk - Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Account Manager

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   5 500 - 7 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości telefonicznej obsługi Klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie podległym zespołem pracowników, a w szczególności planowanie i zapewnienie realizacji zadań, zapewnienie przestrzegania procedur i przepisów obowiązujących pracowników, udział w opracowaniu strategii i prognoz rozwoju podległej komórki organizacyjnej, zapewnienie realizacji celów budżetowych i sprzedażowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów zgodnie z przyjętymi procesami i standardami, sporządzanie dokumentacji i raportów w ramach działalności podległej komórki organizacyjnej.


WYMAGANIA

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe, a także doskonale znać obsługę komputera i język angielski. Mile widziane jest też minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center w oparciu o najnowsze standardy. Ważną kwestią jest wiedza i umiejętności menedżerskie, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu oraz wiedza z zakresu bankowości. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: komunikatywnością, umiejętnościami organizacyjnymi, systematycznością i konsekwencją w działaniu, umiejętnością budowania relacji z ludźmi oraz kreatywnością, inicjatywą i przedsiębiorczością.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Kierownika Telefonicznej Obsługi Klienta wahają się w granicach od 2,500 zł do 7,500 zł i wyżej + premia + pakiet socjalny.

Praca Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    11 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.