Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Pracownik HelpDesk
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Poczta Polska S.A. Sprawdzona firmaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. Gdańsk praca zdalnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Pracownik HelpDesk
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management.
W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, poprzez specjalną infolinię, czy też za pomocą środków komunikacji elektronicznej np. Skype, wideokonferencje czy komunikatory. Pracownik przyjmuje zgłoszenia, wstępnie je analizuje i przedstawia diagnozę problemu, a następnie przekazuje uwagi do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie.
WYMAGANIA
Pracownik Help Desk powinien mieć wykształcenie minimum średnie lub wyższe o profilu zgodnym ze świadczonymi usługami. Wiedza branżowa jest niezbędna do tego, aby sprawnie rozpoznać rozwiązywać powstałe problemy lub awarie. Ze względu na obsługę klientów międzynarodowych, powinien znać w stopniu dobrym język angielski, a inne języki obce będą jego dodatkowym atutem.
Cenione są komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych oraz dokładność w wykonywaniu obowiązków. Duże znaczenie ma także prezencja – schludny wygląd, miły i spokojny głos, nienaganne maniery.
WARUNKI PRACY
Miejscem zatrudnienia jest najczęściej centrala lub oddział firmy, a pracowników helpdesk obowiązuje 8-godzinny dzień pracy. Jeśli firma świadczy usługi na całym świecie, istnieje możliwość pracy zmianowej oraz w dni ustawowo wolne. Praca to przede wszystkim kontakt z ludźmi – klientami, współpracownikami czy innymi podmiotami zewnętrznymi. Zwykle na tym stanowisku pracują ludzie młodzi, chcący budować swoją karierę, podnosić kwalifikacje i walczyć o awans w strukturze firmy.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Pracownik Helpdesk może znaleźć pracę w firmach będących tzw. biurami pomocy w danej branży (call center, firmy doradcze), a także w przedsiębiorstwach, które podobne działy mają w swojej strukturze. Chociażby z sektora IT, nieruchomości, finansów, komunikacji i marketingu.
ZAROBKI
Wynagrodzenie pracownika Helpdesk odpowiedzialnego za obsługę klienta może być bardzo różne. Przy najprostszych działach call center rozpoczyna się od 1,4 tys. zł, ale wraz ze wzrostem doświadczenia oraz poziomem trudności zadań rośnie – nawet do powyżej 5 tys. Do tego dochodzi niekiedy system premiowy uzależniony od wyników oraz benefity pozapłacowe.
Praca Pracownik HelpDeskNajnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
GEODIS Road Network Sp. z o.o. Błonie, ul. Spedycyjna 1 praca stacjonarnapraktykant/stażysta umowa zlecenie pełny etat -
Technical Support (API)
Foundever Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?