Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. sprzedaży produktu

    Formanway   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B
    5 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych za pomocą różnych źródeł (sprzedaż B2B) Budowanie i dbanie o długotrwałe relacje z klientami; Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, uwzględniających specyfikę produktów CBD w segmencie Vape i e-liquids. Analiza...
  • Doradczyni / Doradca Biznesowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Strzelin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo małym i średnim firmom w doborze usług bankowych,, Budowanie relacji z obecnymi klientami i zdobywanie nowych, Świadczenie profesjonalnej obsługi, korzystając z nowych technologii. Realizowanie celów sprzedażowych, Analizowanie finansów klientów, Zarządzanie...

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw to osoba, która ma za zadanie nawiązać pozytywne relacje z małymi przedsiębiorstwami, tj. doradztwo i kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży produktu/usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu małych firm, doradztwo, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie dokumentów w sprawie zamówienia, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej dla swojej firmy.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw powinien mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne, a także znać dobrze j. angielski i obsługę komputera. Ponadto, ważną kwestią jest też umiejętność oceny i weryfikacji dokumentacji finansowej firmy, znajomość lokalnego rynku biznesowego. Mile widziane jest również doświadczenie w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów, m.in. w obszarach: leasing, telekomunikacja, ubezpieczenia, funduszy unijne, reklama, instytucje samorządowe. Poza tym pracownik ten powinien także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością, kreatywnością, samodzielnością, wysoką kulturą osobistą oraz przedsiębiorczością, a także umiejętnościami strategicznymi i być odpornym na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy ośmiogodzinny lub nienormowany. Pracownik ten ma dość duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu. Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw powinien nosić strój biurowy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw może być zatrudniony w branży, np.: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw waha się od 2,200 zł. do 5 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Doradczyni / Doradca Biznesowy

    Santander Bank Polska S.A.   Strzelin, ul. Książąt Brzeskich 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    MOC naszej pracy: wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowych; budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientów; zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych...

Najnowsze artykuły

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Jakie wybrać rośliny do biura?

Jakie wybrać rośliny do biura?

Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.