NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej to osoba odpowiedzialna za sprzedaż i obsługę klientów drogą telefoniczną. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: telefoniczna prezentacja oraz sprzedaż usług, realizacja ustalonego planu sprzedaży, obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz znać w stopniu komunikatywnym j. angielski i obsługę komputera. Poza tym mile widziane też doświadczenie w telefonicznej sprzedaży produktu/usług i w kontaktach z klientami. Ważną kwestią w tej pracy jest dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, kreatywność, systematyczność i konsekwencja w działaniu, odporność na stres, umiejętność współpracy z innymi pracownikami oraz precyzyjne przekazywanie informacji.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Czas pracy 8 - godzinny lub zmianowy. Najchętniej na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, kursy, itd.) oraz możliwość awansu. Osoba na tym stanowisku narażona jest na choroby narządu głosu i bóle kręgosłupa - praca siedząca. Przeciwwskazaniami do wykonywania tego zawodu jest wada wymowy, choroby psychiczne.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej może być zatrudniony w obszarach, np.: konsultingu HR oraz we wszystkich firmach zajmujących sprzedażą produktu/usług.


ZAROBKI

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej zarabia średnio 1,500 zł - 4 tys. zł i wyżej + system premiowy. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej