Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Concentrix Warszawa praca hybrydowaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień
AMIGO-HURT Sp. z o.o. Warszawa, Targówek praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanego zgłoszenia, aktywacja bądź dezaktywizacja usług na kontach klientów, wsparcie Specjalisty ds. Sprzedaży w umawianiu spotkań, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, pozyskiwanie informacji na temat potencjalnych klientów.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym, a także znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego. Mile widziane jest także doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. W pracy tej bardzo ceniona jest dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta powinien być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie. Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.
ZAROBKI
Pensja Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Electronics leader
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Sprzedaży Wycieczek
Praca.pl Katowice praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV -
Doradca ds. podróży z językiem polskim
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista senior / mid umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o Gorzów Wielkopolski praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Telefonicznej
COLOP Polska Sp. z o.o. Bytom praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej
Medicover Sp. z o.o. Wrocław, Powstańców Śląskich 7A praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?