NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanego zgłoszenia, aktywacja bądź dezaktywizacja usług na kontach klientów, wsparcie Specjalisty ds. Sprzedaży w umawianiu spotkań, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, pozyskiwanie informacji na temat potencjalnych klientów.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym, a także znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego. Mile widziane jest także doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. W pracy tej bardzo ceniona jest dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta powinien być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie. Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

zobacz więcej ofert pracy dla Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta