Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Concentrix Lublin praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- Bydgoszcz
- Chojnice
- Gdańsk
- Gdynia
- Gniezno
- Goleniów
- Gorzów Wielkopolski
- Inowrocław
- Kalisz
- Konin
- Koszalin
- Piła
- Poznań
- Stargard
- Szczecin
- Tczew
- Toruń
- Zielona Góra
- Żagań
- Żary
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanego zgłoszenia, aktywacja bądź dezaktywizacja usług na kontach klientów, wsparcie Specjalisty ds. Sprzedaży w umawianiu spotkań, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, pozyskiwanie informacji na temat potencjalnych klientów.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym, a także znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego. Mile widziane jest także doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. W pracy tej bardzo ceniona jest dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta powinien być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie. Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.
ZAROBKI
Pensja Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
- Białystok
- Brodnica
- Elbląg
- Gliwice
- Kłodzko
- Lublin
- Olsztyn
- Ostrołęka
- Piekary Śląskie
- Piotrków Trybunalski
- Płock
- Pruszków
- Radom
- Sosnowiec
- Tomaszów Mazowiecki
- Warszawa
- Włocławek
- Wrocław
- Września
- Zgorzelec
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
- Biała Podlaska
- Gorlice
- Jasło
- Kraków
- Przemyśl
- Puławy
- Rzeszów
- Skarżysko-Kamienna
- Tarnów
- Wyszków
- Zakopane
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
Customer Technical Support Representative with Spanish
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O Gdańsk praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Customer Technical Support Representative with Portuguese
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O Gdańsk praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Orange Polska S.A. Lublin, ul. Orkana 4 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- Białystok
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
- Gdańsk
- Gorzów Wielkopolski
- Katowice
- Kielce
- Kraków
- Lublin
- Łódź
- Olsztyn
- Opole
- Poznań
- Radom
- Rzeszów
- Szczecin
- Toruń
- Warszawa
- Wrocław
- Zielona Góra
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV -
Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Indywidualnej
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie
Najnowsze artykuły
Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Chroniczne zmęczenie – objawy, jak sobie radzić?
Kilkudniowy urlop nie pozwolił Ci wypocząć? Nie pamiętasz, kiedy ostatnio czułeś się wyspany i nawet proste czynności wysysają z Ciebie całą energię? To może nie być zwykłe zmęczenie, ale poważniejsza dolegliwość. Wyjaśniamy, jakie są symptomy syndromu chronicznego zmęczenia, kiedy warto zwrócić się do specjalisty oraz co może pomóc złagodzić objawy CFS.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?