– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Manager Hotelu
Polecane oferty - Turystyka / Hotelarstwo
-
Koordynator Eventów i Bankietów (K/M)
Novotel & ibis Poznań Centrum Poznań praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Koordynator ds. Obsługi Konferencji i Bankietów (K/M)
Novotel & ibis Poznań Centrum Poznań praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Manager Hotelu
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Manager hotelu to osoba, której obowiązki zawodowe obejmują zarządzanie pracą całej placówki hotelowej. Zajmuje się planowaniem strategii jego rozwoju, realizuje cele sprzedażowe i marketingowe oraz koordynuje pracę podległych mu działów i ludzi. Deleguje zadania podwładnym, uczestniczy w rekrutacji nowych pracowników oraz ustala zasady i procedury funkcjonowania hotelu. Za wykonane obowiązki odpowiada przed dyrektorem. Pełni także funkcje reprezentacyjne, witając lub żegnając najważniejszych hotelowych gości.
WYMAGANIA
Najważniejszymi wymogami, jakie stawiane są przed kandydatami na stanowisko managera hotelu jest posiadanie odpowiedniego wykształcenia oraz doświadczenie zawodowego. Preferowane są osoby, które ukończyły studia na kierunku zarządzanie, najlepiej ze specjalizacją związaną z hotelarstwem i turystyką. Posiadanie kilkuletniej praktyki w zawodzie zwiększa natomiast szanse na otrzymanie pracy w prestiżowych miejscach
Manager musi mieć umiejętności w zakresie organizacji pracy, zarządzania podległym mu zespołem oraz egzekwowania realizacji zadań przez personel. Z innych kwalifikacji miękkich liczą się: zaangażowanie, energia i pasja do pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu.
WARUNKI PRACY
Praca wykonywania jest w głównej mierze w trybie stacjonarnym. Miejscem pracy jest gabinet na terenie hotelu. Stałym elementem codziennych obowiązków są kontakty z ludźmi - podmiotami zewnętrznymi, które współpracują z hotelem, personelem i niekiedy z gośćmi hotelowymi. Manager korzysta w pracy z niezbędnych narzędzi np., laptopa, telefonu czy samochodu służbowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Manager może szukać pracy w różnego rodzaju hotelach, pensjonatach czy ośrodkach wypoczynkowych. Szanse na zatrudnienie są nie tylko w Polsce, ale też za granicą – o ile taka osoba może się wykazać znajomością języków obcych. Branża hotelarska funkcjonuje bowiem na cały świecie.
ZAROBKI
Zarobki manager są uzależnione od standardu i lokalizacji hotelu, w którym pracuje dana osoba. Według portali branżowych. W małych hotelach pensje tylko nieznacznie przekraczają 2000 zł, ale w największych i najbardziej prestiżowych są o wiele wyższe. Średnie zarobki w tym zawodzie oscylują w przedziale 4000-5000 zł.
Praca Manager HoteluNajnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?