Lista stanowisk - Manager Hotelu

Polecane oferty - Turystyka / Hotelarstwo

  • Koordynator Eventów i Bankietów (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków Organizacja i realizacja eventów MICE: udział w przygotowaniu ofert, przyjmowaniu zapytań i finalizacji rezerwacji. Przygotowanie sal i ich wyposażenia przed spotkaniami oraz nadzór nad przebiegiem wydarzeń. Koordynacja serwisów cateringowych — przerwy kawowe, serwowanie...
  • Koordynator ds. Obsługi Konferencji i Bankietów (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie sprawnej...

Manager Hotelu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU 

 

Manager hotelu to osoba, której obowiązki zawodowe obejmują zarządzanie pracą całej placówki hotelowej. Zajmuje się planowaniem strategii jego rozwoju, realizuje cele sprzedażowe i marketingowe oraz koordynuje pracę podległych mu działów i ludzi. Deleguje zadania podwładnym, uczestniczy w rekrutacji nowych pracowników oraz ustala zasady i procedury funkcjonowania hotelu. Za wykonane obowiązki odpowiada przed dyrektorem. Pełni także funkcje reprezentacyjne, witając lub żegnając najważniejszych hotelowych gości.

 

WYMAGANIA

 

Najważniejszymi wymogami, jakie stawiane są przed kandydatami na stanowisko managera hotelu jest posiadanie odpowiedniego wykształcenia oraz doświadczenie zawodowego. Preferowane są osoby, które ukończyły studia na kierunku zarządzanie, najlepiej ze specjalizacją związaną z hotelarstwem i turystyką. Posiadanie kilkuletniej praktyki w zawodzie zwiększa natomiast szanse na otrzymanie pracy w prestiżowych miejscach

 

Manager musi mieć umiejętności w zakresie organizacji pracy, zarządzania podległym mu zespołem oraz egzekwowania realizacji zadań przez personel. Z innych kwalifikacji miękkich liczą się: zaangażowanie, energia i pasja do pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu.

 

WARUNKI PRACY

 

Praca wykonywania jest w głównej mierze w trybie stacjonarnym. Miejscem pracy jest gabinet na terenie hotelu. Stałym elementem codziennych obowiązków są kontakty z ludźmi - podmiotami zewnętrznymi, które współpracują z hotelem, personelem i niekiedy z gośćmi hotelowymi. Manager korzysta w pracy z niezbędnych narzędzi np., laptopa, telefonu czy samochodu służbowego.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

 

Manager może szukać pracy w różnego rodzaju hotelach, pensjonatach czy ośrodkach wypoczynkowych. Szanse na zatrudnienie są nie tylko w Polsce, ale też za granicą – o ile taka osoba może się wykazać znajomością języków obcych. Branża hotelarska funkcjonuje bowiem na cały świecie.


ZAROBKI

 

Zarobki manager są uzależnione od standardu i lokalizacji hotelu, w którym pracuje dana osoba. Według portali branżowych. W małych hotelach pensje tylko nieznacznie przekraczają 2000 zł, ale w największych i najbardziej prestiżowych są o wiele wyższe. Średnie zarobki w tym zawodzie oscylują w przedziale 4000-5000 zł.

Praca Manager Hotelu
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?