Wybrana kategoria

Działania Employer Branding na przykładzie kampanii AmongOthers Capgemini

2020-11-05

#AmongOthers scala i rozwija

 

"Jesteśmy różni i w tej różnorodności widzimy potencjał” – w maju 2020 roku wystartowała ogólnopolska kampania Capgemini pod tytułem „AmongOthers”, która pokazuje różnorodność środowiska pracy organizacji. Kampania powstała na bazie sondy, którą firma przeprowadziła na temat społecznych mitów i stereotypów wśród swoich pracowników. Na podstawie jej wyników zadano potem pracownikom odważne pytania na temat stereotypów, ról społecznych i zawodowych, wieku, różnic międzykulturowych, czy też realiów przyszłości, na które odpowiedzieli przed kamerami, nie znając wcześniej zagadnień, ani scenariusza.

 

W ramach kampanii udostępniono pięć odcinków serialu poruszającego temat wielowymiarowości środowiska zawodowego i współpracy osób zatrudnionych w organizacji o różnorodnych poglądach, uwarunkowaniach indywidualnych i kulturowych, czy też różnym przedziale wiekowym bądź zawodowym. W ramach kampanii stworzono również cykl podcastów. Poruszają one sprawy m.in. zmieniających się trendów i wyzwań współczesnego świata. Do projektu dołączyli pracownicy Capgemini, jak i zewnętrzni eksperci, a wśród nich: Paweł Tkaczyk, Barbara Zych, Zyta Machnicka i Bianka Siwińska.

 

- Różnorodność to ogromna wartość Capgemini. Dzięki tym różnicom otrzymujemy nie tylko odmienne punkty widzenia, ale także możliwość rozwoju przez wzajemne wymienianie się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Dzięki tej różnorodności rozwijamy się także jako organizacja. Mamy nadzieję, że kampania „Między Innymi” pokaże także naszym przyszłym pracownikom, że niezależnie od przyjętej przez nich perspektywy, to w Capgemini znajdzie się dla nich przestrzeń do rozwoju -  mówi Dominika Nawrocka, Brand Communication& CSR Manager w Capgemini Polska.

 

among-others-capgemini-grafika-eb

Przeczytaj także: