– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Asystent/ka ds. Administracji
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Operations Assistant
GlobalPETS Holandia praca zdalnaasystent kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Techniczno-Administracyjnego w Laboratorium Drogowym
Bico Group Sp.zo.o. Nowa Wieś Ełcka praca zdalna / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Asystent/ka ds. Administracji
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań, przygotowywanie umów dla podwykonawców i pracowników, sporządzanie raportów finansowych na ręce bezpośrednich przełożonych, czy sporządzanie prostych tłumaczeń.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze asystenta do spraw administracji jest konieczność posiadania wyższego lub średniego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach studiów ekonomicznych lub potwierdzone dyplomem ukończenia średniej szkoły o adekwatnym profilu kształcenia. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe, praktyczne doświadczenie zawodowe, pozyskane w pracy biurowej na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Konieczne okażą się zdolności numeryczne i analityczne, ponadprzeciętna komunikatywność i zdolność efektywnej pracy w zespole a także znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym.
WARUNKI PRACY
Praca asystenta ds. administracji to praca biurowa wielokrotnie realizowana za pośrednictwem komputera i z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń biurowych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje prowadzące działalność o zróżnicowanym charakterze.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku mogą sięgać 2000 złotych netto miesięcznie w zależności od zakresu pełnionych obowiązków i stażu pracownika.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Specjalista ds. logistyki i administracji
Asian Automotive Distribution Center Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka ds. Kadr i Administracji
ENGIE Services Sp. z o.o. Warszawa, ul. Grochowska 312 praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie / o pracę tymczasową tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online -
Receptionist / Office Support (m/k)
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat -
Asystent do działu Administracyjno-Księgowego
LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o. Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz) praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystentka biura
Morad Sp. z o.o. Kartuzy praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Executive Assistant
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat -
Recepcjonista / Recepcjonistka
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat -
Recepcjonista / Recepcjonistka
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?