Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Lista stanowisk - Asystent/ka ds. Administracji
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej Warszawa, Żoliborz praca stacjonarnaspecjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista (mid) aplikuj szybko aplikuj bez CV
Asystent/ka ds. Administracji
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań, przygotowywanie umów dla podwykonawców i pracowników, sporządzanie raportów finansowych na ręce bezpośrednich przełożonych, czy sporządzanie prostych tłumaczeń.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze asystenta do spraw administracji jest konieczność posiadania wyższego lub średniego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach studiów ekonomicznych lub potwierdzone dyplomem ukończenia średniej szkoły o adekwatnym profilu kształcenia. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe, praktyczne doświadczenie zawodowe, pozyskane w pracy biurowej na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Konieczne okażą się zdolności numeryczne i analityczne, ponadprzeciętna komunikatywność i zdolność efektywnej pracy w zespole a także znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym.
WARUNKI PRACY
Praca asystenta ds. administracji to praca biurowa wielokrotnie realizowana za pośrednictwem komputera i z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń biurowych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje prowadzące działalność o zróżnicowanym charakterze.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku mogą sięgać 2000 złotych netto miesięcznie w zależności od zakresu pełnionych obowiązków i stażu pracownika.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
asystent
-
Asystent / Asystentka Biura Budowy
Banimex Myślenice praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka Centermanagement
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Wrocław praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Administrator / Administratorka Budowy
NES Global Talent Nysa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry
Politechnika Wrocławska Wrocław praca stacjonarnaspecjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu -
Referent ds. Administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka
Holcim Polska S.A Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa agencyjna pełny etat -
Asystent/ka biura
ManpowerGroup Poznań praca stacjonarnaasystent -
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Wrocław praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Jakie wybrać rośliny do biura?
Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.
Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?
25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?