Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Lista stanowisk - Specjalista ds. wycen
Polecane oferty - Finanse / Bankowość
-
Kosztorysant stolarki PCV
Morad Sp. z o.o. Kartuzy praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Accountant – Stock (GA)
METRO Global Solution Center Sp. z o.o. Szczecin, Plac Brama Portowa 1 praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. wycen
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. wycen zajmuje się szacowaniem wartości produktów lub planowanych inwestycji. Analizuje rynek i czynniki wpływające na wartość danych produktów. Może to dotyczyć różnych produktów np. nieruchomości, produktów bankowych, papierów wartościowych czy inwestycji w różnych branżach np. budowlanej. W przypadku inwestycji do jego obowiązków należy także kalkulacja kosztów i cen przedsięwzięcia, przygotowanie ofert wraz z kosztorysem oraz analiza zapytań.
WYMAGANIA
Na tym stanowisku potrzebne jest wykształcenie wyższe o profilu związanym z prowadzoną działalnością i wykonywanymi obowiązkami oraz odpowiednie doświadczenie zawodowe. Przykłady:
Wycena nieruchomości: wiedza na temat rynku i zasad wyceny nieruchomości, umiejętności opracowywania analiz dotyczących nieruchomości, wykształcenie kierunkowe.
Wycena produktów bankowych i papierów wartościowych: wykształcenie ekonomiczne lub finansowe, znajomość funkcjonujących produktów finansowych oraz zagadnień rynkowych.
Wycena inwestycji budowlanych: wykształcenie wyższe techniczne, znajomość i doświadczenie, jeśli chodzi o wycenę obiektów i przedsięwzięć budowlanych.
Wymagana jest także biegła obsługa komputera, umiejętności pracy w zespole, samodzielność i dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celów, ambicja i zaangażowanie, dyspozycyjność oraz dokładność w realizacji powierzonych zadań.
WARUNKI PRACY
Praca wykonywana jest najczęściej w biurze firmy przed komputerem, ale może uwzględniać także wyjazdy służbowe. Obejmuje także współpracę z innymi działami, podwykonawcami i klientami, więc codziennością jest kontakt z ludźmi. Specjalista ds. wycen sporządza też specjalistyczną dokumentację dotyczącą analizowanych produktów lub projektów.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Rekrutacje na to stanowisko prowadzą firmy z branż m.in. finansowej (banki, fundusze inwestycyjne, domy maklerskie), które zajmują się obrotem instrumentami wymagającymi stałego kosztorysowania np. papierów wartościowych oraz handlowej, deweloperskiej (biura nieruchomości, zarządcy nieruchomości) czy budowlanej realizujące nowe inwestycje.
ZAROBKI
Wynagrodzenie zależy od branży i zakresu wykonywanych obowiązków. Mogą się wahać w przedziale 2,5-5 tys. zł brutto. W przypadku wykwalifikowanych specjalistów np. od papierów wartościowych, obracających produktami wartymi miliony złotych, te kwoty rosną i wynoszą nawet kilka tysięcy więcej
Najnowsze oferty - Finanse / Bankowość
-
Pracownik działu wycen z językiem angielskim
Morad Sp. z o.o. Kartuzy praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Jakie wybrać rośliny do biura?
Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.
Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?
25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?