– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Informatyki
Polecane oferty - Informatyka / Administracja
-
Kierownik Zespołu Administratorów Systemów IT
Medicover Sp. z o.o. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96 praca zdalna / hybrydowakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
Menedżer Zespołu Rozwoju Produktów
Apator Rector Sp. z o.o. Zielona Góra praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Kierownik ds. Informatyki
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik ds. Informatyki to osoba, która odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie oraz rozwój środków teleinformatycznych firmy. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy, m.in.: utrzymanie i zarządzanie sieciami lokalnymi (LAN) i rozległymi (WAN) firmy, nadzór nad procesem produkcji oprogramowania, określanie niezbędnych zasobów dla funkcjonowania firmy zgodnie z zatwierdzonymi budżetami, terminami i celami jakościowymi, koordynacja i nadzór pracy podległych pracowników oraz firm zewnętrznych współpracujących dla zapewnienia pełnej realizacji zadań. A także dba o utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, prowadzi rozmowy handlowe na wysokim szczeblu menedżerskim, bierze czynny udział w funkcjonowaniu zespołów projektowych oraz kreuje wizerunkiem firmy.
WYMAGANIA
Kierownik ds. Informatyki powinien mieć wykształcenie wyższe preferowane informatyczne lub techniczne oraz posiadać certyfikaty odnośnie zarządzania projektami IT (np. PRINCE 2 lub tym podobne). Ważną kwestią jest też znajomość w stopniu dobrym języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość technologii: bazodanowych – MS SQL Server, MySQL, Oracl, aplikacji – Jawa, php, systemów: Linux, Windows Server. Mile widziane jest także doświadczenie zawodowe w obszarze informatyki, w zakresie kierowania i zarządzania działem IT, a także doświadczenie w kontaktach z klientami korporacyjnymi. Poza tym pracownik ten powinien wykazywać się: umiejętnościami analitycznymi, umiejętnościami taktycznymi, zdolnościami numerycznymi, zdolnościami organizacyjnymi oraz znakomicie rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, komunikatywnością, kreatywnością, sumiennością, dynamizmem w działaniu i dyspozycyjnością.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz teren - spotkania z kontrahentami. Zazwyczaj zatrudniane na tym stanowisku są osoby w przedziale wiekowym ok. 30 lat i starsze. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Zawód ten wymaga ciągłego dokształcania, podnoszenia kwalifikacji i śledzenia zmian na rynku informatycznym. Pracownik ma możliwość awansu, np. na stanowisko dyrektora departamentu IT czy departamentu technicznego(Chief Information Officer), wiceprezes ds. informatyki, prezes/CEO.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik ds. Informatyki może być zatrudniony zwłaszcza w firmach, tzw. nowych technologii. Stanowisko to zazwyczaj spotkamy w dużych firmach międzynarodowych, przede wszystkim z branży teleinformatycznej (np. w firmach internetowych).
ZAROBKI
Wynagrodzenie kierownika ds. informatyki to średnio ok. od 7 do 25 tys. zł. Pensja uwarunkowana jest głównie od organizacji i wielkości działu. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Informatyka / Administracja
-
Menedżer Zespołu Architektów Systemowych
Apator Rector Sp. z o.o. Zielona Góra praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
IT Infrastructure Manager
Telemond Sp. z o.o. Kostrzyn nad Odrą praca hybrydowa / stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Kierownik Zespołu Architektów Systemowych
Apator Rector Sp. z o.o. Zielona Góra praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Menedżer Produktów
Apator Rector Sp. z o.o. Zielona Góra praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Kierownik / Kierowniczka ds. bezpieczeństwa infrastruktury
Emitel S.A. Kraków praca hybrydowakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Lider ds. Architektury Systemów
Apator Rector Sp. z o.o. Zielona Góra praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Lider Produktu
Apator Rector Sp. z o.o. Zielona Góra praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?