Lista stanowisk - Kierownik Help Desk

Kierownik Help Desk

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział w rekrutacji nowych członków zespołu.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika Help Desk powinna posiadać wykształcenie kierunkowe informatczne lub pokrewne. Bardzo istotna jest wiedza oraz doświadczenie z zakresu zarządzania projektami IT, implementacji nowych rozwiązań oraz zarządzania budżetem. Niezbędne jest również umiejętność zarządzania zespołem poparta wcześniejszym doświadczeniem oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 Kierownik Help Desk musi charakteryzować się wysokimi umiejętnościami przywódczymi oraz orientacją prokliencką. Niezbędna jest również zdolność do koordynowania działań wieloosobowego zespołu, często z różnych działów oraz zdolność do podejmowania trafnych decyzji w krótkim okresie czasu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna posiadać umiejętność wyciągania wniosków z podejmowanych działań, motywowania pracowników oraz planowania.

 

WARUNKI PRACY

Praca na stanowisku kierownika Help Desk jest pracą stacjonarną, wykonywaną w biurze firmy. Z racji swojej specyfiki związana jest z dużą ilością sytuacji stresowych (rozwiązywanie nagłych problemów technicznych). Często jest to praca zmianowa, również przez 7 dni w tygodniu.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Help Desk może znaleźć zatudnienie w firmach z branży IT, zajmujących się administrowaniem systemami, bezpieczeństwem oraz audytem.

 

ZAROBKI

Kierownik Help Desk może liczyć na wynagrodzenie w wysokości 5 - 8 tys. zł, jak również dodatkowe benefity takie jak szkolenia specjalistyczne czy dodatkowy pakiet socjalny. 

Praca Kierownik Help Desk
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?