NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Pracownik help desk

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Praca na stanowisku pracownik helpdesk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych.


WYMAGANIA

Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie informatyczne. Pożądana jest również znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Konieczna jest również znajomość zagadnień sieciowych LAN, WLAN, umiejętność programowania , znajomość zagadnień sieciowych oraz java script, css, html, xml.
Osoba zatrudniona na stanowisku pracownik help desk powinna być odporna na stres, umieć efektywnie komunikować się nawet z „trudnymi” klientami. Pożądane cechy pracownik help desk to również komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy.


WARUNKI PRACY

Osoba pracująca jako pracownik help desk najczęściej wykonuje swoją pracę w biurze, często centrali głównej firmy. Praca w tym zawodzie związana jest z częstym kontaktem z innymi ludźmi, co może być przyczyną stresujących sytuacji. Specyfika pracy jako pracownik help desk zazwyczaj zakłada możliwość otrzymania dodatkowej premii, jak również awansowania na wyższe stanowiska.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Osoba szukająca pracy jako pracownik help desk ma wiele możliwości znalezienia zatrudnienia. Na to stanowisko rekrutują m.in. duże instytucje finansowe, firmy z branży telekomunikacyjnej. Pracy można szukać również w firmach konsultingowych, budowlanych czy z branży FMCG.


ZAROBKI

Zarobki pracownik help desk wahają się od 2000 do 5000 zł w zależności od rodzaju i wielkości zatrudniającej firmy.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Pracownik help desk

zobacz więcej ofert pracy dla Pracownik help desk