– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Dyrektor Operacyjny
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Kierownik Projektu Budowlanego
PORR S.A. Katowice praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Dyrektor / Dyrektorka ds. Zarządzania Operacyjnego
GGG Sp. z o.o. Radom praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Dyrektor Operacyjny
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Dyrektor operacyjny realizuje strategię firmy w powierzonym mu oddziale, jest odpowiedzialny za maksymalizację zysków finansowych, generowanych przez dany oddział. Dyrektor współpracuje z podległymi działami w celu ciągłego usprawniania wewnętrznych mechanizmów organizacji pracy, zatwierdza budżet i uczestniczy w procesie planowania i wdrażania nowych produktów. Dyrektor operacyjny analizuje wyniki finansowe zarządzanego przez siebie oddziału i podejmuje działania, mające je zwiększyć, dbając jednocześnie o zgodność prowadzonych operacji z odgórną strategią firmy macierzystej. Osoba obsadzona na tym stanowisku ma wymierny wpływ na rekrutację nowych pracowników, oraz kształtowanie ścieżki zawodowej osób aktualnie zatrudnionych w oddziale, oczywiście w ścisłej współpracy z dyrektorem generalnym, który jest bezpośrednim przełożonym dyrektora operacyjnego.
WYMAGANIA
Wśród licznych wymagań stawianych przed kandydatami na stanowisko dyrektora operacyjnego, najistotniejszym wymogiem jest konieczność posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, a także obszerna wiedza z zakresu zarządzania i marketingu. Niemniej ważne jest wieloletnie doświadczenie, zdobyte w instytucji obracającej się w tej samej branży, w tym na stanowisku kierowniczym. Charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania szczególnych zdolności interpersonalnych, zarządzania kapitałem ludzkim, oraz samoorganizacji pracy własnej i podległego personelu. Dyrektor operacyjny musi być dogłębnie zaznajomiony z bieżącym otoczeniem rynkowym, przepisami prawnymi, dotyczącymi prowadzonej przez firmę działalności, obsługiwać komputer na poziomie zaawansowanym.
WARUNKI PRACY
Praca dyrektora operacyjnego wiąże w sobie elementy pracy biurowej – między innymi sporządzanie raportów z wyników finansowych, osiąganych przez oddział, czy analizowanie dokumentacji, lecz opiera się również na częstych kontaktach z pracownikami podległych działów, szczególnie ważnymi kontrahentami i klientami.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko funkcjonuje w wielu branżach, głównie w dużych firmach, posiadających liczne oddziały regionalne.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku zawierają się w przedziale od kilkunastu do trzydziestu tysięcy złotych miesięcznie brutto.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Dyrektor Operacyjny
PORR S.A. Katowice praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Dyrektor Operacyjny
GGG Sp. z o.o. Radom praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej
Credit Agricole Bank Polska S.A. Warszawa praca hybrydowa / stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Dyrektor ds. Operacyjnych (Healthcare)
dyrektor umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Dyrektor Operacyjny
dyrektor umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?