Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Kraków praca stacjonarnamenedżer umowa o pracę pełny etat
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Customer Relationship Management, nazywany w skrócie CRM, jest w rzeczywistości zespołem technik i instrumentów, wykorzystywanych w przestrzeni biznesowej i mających zapewnić maksymalizację efektywności w kontaktach z klientami. Customer Relationship Manager jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie i koordynowanie poprawnego funkcjonowania systemów CRM i maksymalizację ich wydajności. Osoba obsadzona na tym stanowisku nadzoruje i koordynuje działania zespołu specjalistów, wyznaczonych do realizowania założeń systemu, opracowuje wewnętrzne normy i procedury i weryfikuje ich przestrzeganie przez podległy personel. Menedżer sporządza raporty zawierające analizy skuteczności systemów, prowadzi także szkolenia dla pracowników z zakresu ich wykorzystania.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Customer Relationship Managera jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego na studiach o profilu ekonomicznym lub technicznym. W drugim jednak przypadku wymagane jest także uzupełnienie kwalifikacji o studia podyplomowe na uczelni ekonomicznej. Niezbędne okażą się także znajomość języków programowania, baz danych, wiedza z zakresu marketingu i zarządzania, szczególne zdolności zarządzania kapitałem ludzkim. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
WARUNKI PRACY
Praca CRM oznacza w praktyce uczestnictwo w zaawansowanych projektach łączących w sobie elementy marketingu i realizowanych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.
ZAROBKI
Zarobki CRM mogą kształtować się w przedziale od 5000 do 20 000 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?