Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

Lista stanowisk - Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Customer Relationship Management, nazywany w skrócie CRM, jest w rzeczywistości zespołem technik i instrumentów, wykorzystywanych w przestrzeni biznesowej i mających zapewnić maksymalizację efektywności w kontaktach z klientami. Customer Relationship Manager jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie i koordynowanie poprawnego funkcjonowania systemów CRM i maksymalizację ich wydajności. Osoba obsadzona na tym stanowisku nadzoruje i koordynuje działania zespołu specjalistów, wyznaczonych do realizowania założeń systemu, opracowuje wewnętrzne normy i procedury i weryfikuje ich przestrzeganie przez podległy personel. Menedżer sporządza raporty zawierające analizy skuteczności systemów, prowadzi także szkolenia dla pracowników z zakresu ich wykorzystania.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Customer Relationship Managera jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego na studiach o profilu ekonomicznym lub technicznym. W drugim jednak przypadku wymagane jest także uzupełnienie kwalifikacji o studia podyplomowe na uczelni ekonomicznej. Niezbędne okażą się także znajomość języków programowania, baz danych, wiedza z zakresu marketingu i zarządzania, szczególne zdolności zarządzania kapitałem ludzkim. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.


WARUNKI PRACY

Praca CRM oznacza w praktyce uczestnictwo w zaawansowanych projektach łączących w sobie elementy marketingu i realizowanych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.


ZAROBKI

Zarobki CRM mogą kształtować się w przedziale od 5000 do 20 000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager)
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.