Lista stanowisk - Specjalista ds. Roszczeń

Polecane oferty - Księgowość / Audyt / Podatki

  • Księgowa / Księgowy

    GAM Sp. z o.o.   Długołęka, Wrocławska 35    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 550 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków księgowanie wyciągów, monitorowanie należności, windykacja – tel. kontakt z klientami, wezwania do zapłaty, przygotowywanie dokumentacji dla prawnika, księgowanie faktur sprzedaży, rozliczanie należności za szkody komunikacyjne; kontrola fiskalizacji,...

Specjalista ds. Roszczeń

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Roszczeń to osoba, która bierze udział w procesie formułowania i rozpatrywania roszczeń. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kompleksowa obsługa wszystkich typów roszczeń (np. wypłat wartości wykupu/odstąpień/zwrotów składek), prowadzenie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, prowadzenie korespondencji z klientami i partnerami, a także uczestnictwo w projektach i realizacja zadań powierzonych zgodnie z przyjętymi standardami i terminami (wdrażanie nowych produktów, wdrażanie mechanizmów optymalizujących procesy oraz zmian w procesach zgodnie z przydzieloną rolą w projekcie), sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i zestawień.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Roszczeń powinien mieć wykształcenie wyższe, np. ekonomiczne lub wyższe kierunkowe budownictwo - w zależności od branży. Poza tym ważną kwestią jest też prawo jazdy kat. B oraz znajomość w stopniu komunikatywnym języka angielskiego i obsługi komputera. W branży Finanse, Księgowość, Bankowość ważną kwestią jest bardzo dobra znajomość przepisów prawa ubezpieczeniowego i ustaw o organizacji i funkcjonowaniu funduszy oraz ustawy o ochronie danych osobowych, dobra znajomość i rozumienie produktów ubezpieczeniowych, mile widziane jest też min. 2-4 lata doświadczenia w sektorze ubezpieczeń lub w sektorze finansowym i doświadczenie w obszarze obsługi klienta (w obsłudze wypłat wartości wykupu). Natomiast w przypadku branży budowlanej pracownik powinien wykazywać się: znajomością Prawa Zamówień Publicznych oraz umiejętnością praktycznego stosowania przepisów budowlanych, znajomością procesu inwestycyjnego i konstrukcyjnego, umiejętnością kosztorysowania oraz mieć minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektów budowlanych. Ponadto specjalista ds. roszczeń powinien również cechować się: silną osobowością, zdecydowaniem, cierpliwością, wysokim tempem i dyscypliną pracy, asertywnością i zdecydowaniem w komunikacji, analitycznym myśleniem, nastawieniem na efekt wykonywanych zadań oraz dobrą organizacją czasu pracy i odpornością na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie (wizyty u klientów, w instytucjach, np. sąd). Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Osoba na tym stanowisku musi posiadać wysoką odpornością na stres. Specjalista ds. Roszczeń powinien nosić strój biurowy. Istnieje możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Roszczeń może pracować w branży: Finanse, Księgowość, Bankowość, Budownictwo i Architektura.


ZAROBKI

Wynagrodzenie specjalisty ds. roszczeń waha się od 2 tys. zł zł. do 10 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, samochód, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Roszczeń
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?