Lista stanowisk - Specjalista ds. Eksportu

Polecane oferty - Logistyka / Dystrybucja

  • Specjalista / Specjalistka ds. eksportu i importu

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie procesami eksportu i importu produktów FMCG, monitorowanie realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentów handlowych, celnych i logistycznych. Współpraca z zespołami sprzedaży, magazynu i administracji w codziennych działaniach. Udział w negocjacjach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. logistyki międzynarodowej

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Koordynowanie procesów importu i eksportu towarów FMCG oraz nadzorowanie terminów dostaw. Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji celnej, logistycznej i handlowej. Negocjowanie warunków handlowych i kontrola ich realizacji. Współpraca z działami magazynu, logistyki,...

Specjalista ds. Eksportu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Zakres obowiązków specjalisty do spraw eksportu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, obejmuje koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów, związanych z eksportem produktów firmy lub przedsiębiorstwa poza granice kraju. Specjalista, jako jeden z członków zespołu do spraw eksportu, na bieżąco monitoruje rynek w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne procedury i normy, mające zmaksymalizować wydajność działań eksportowych przedsiębiorstwa, analizuje także wyniki finansowe firmy w tym obrębie działalności i składa raporty na ręce bezpośrednich przełożonych. Działalność ta jest ściśle związana z polityką celną, dlatego też specjaliści utrzymują kontakty z urzędami celnymi.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań, stawianych przed kandydatami na stanowisko specjalisty ds. eksportu, najważniejszym jest bez wątpienia konieczność posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej. Równie istotnym czynnikiem jest posiadane doświadczenie w zakresie organizowania eksportu w firmach, należących do tego samego, lub ościennego sektora rynku. Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku muszą posiadać cechy personalne, pozwalające im na efektywną pracę w zespole, a także zdolności numeryczne, analityczne, czy samoorganizacji pracy własnej. Do objęcia tego stanowiska potrzebna będzie także obszerna wiedza z zakresu prawa celnego, czy rozeznanie w obrębie aktualnego otoczenia rynkowego. Oczywiście osoba, zainteresowana objęciem stanowiska muszą także posługiwać się komputerem na poziomie zaawansowanym, oraz co najmniej jednym językiem obcym.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy specjalisty do spraw eksportu jest przestrzeń biurowa firmy lub przedsiębiorstwa, w którym został zatrudniony. Osoba obsadzona na tym stanowisku kontaktuje się także z pracownikami urzędów celnych i zagranicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy, produkujące dobra przeznaczone na eksport.


ZAROBKI

Zarobki na stanowisku specjalisty ds. eksportu rozpoczynają się od kwoty 3500 złotych brutto miesięcznie, bardziej doświadczeni pracownicy mogą liczyć na pensje rzędu 5000 złotych brutto.

Praca Specjalista ds. Eksportu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Logistyka / Dystrybucja

  • Specjalista / Specjalistka ds. eksportu z językiem portugalskim

    RADWAG Wagi Elektroniczne   Radom, ul. Toruńska 5    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dystrybutorami, sprzedawanie produktów i usług znajdujących się w ofercie handlowej przedsiębiorstwa, realizowanie formalnych aspektów w ramach kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia),...
  • Specjalista ds. importu i eksportu w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Koordynacja procesów importu i eksportu towarów FMCG; Negocjacje warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją; Przygotowywanie dokumentacji celnej, logistycznej oraz handlowej; Monitorowanie terminów realizacji zamówień i dostaw; Ścisła współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Logistyki

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje Główne Zadania: Wprowadzanie i weryfikacja zamówień w systemie. Kompletowanie dokumentacji sprzedaży, spedycyjnej i celnej (terminowość). Tworzenie nowych produktów w systemie na podstawie danych. Codzienna współpraca z działami firmy i firmami spedycyjnymi w celu realizacji zamówień.
  • Młodszy specjalista ds. eksportu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kogo szukamy? Osób nastawionych na długą współpracę, które chcą się rozwijać, mają zdolności analitycznego myślenia oraz dobrą znajomość języka angielskiego. Praca jest stacjonarna, dlatego wymagany jest samodzielny dojazd - Adamów 50, A2 Warsaw Park na wysokości Grodziska...
  • Specjalista ds. sprzedaży technicznej z językiem portugalskim

    RADWAG Wagi Elektroniczne   Radom, ul. Toruńska 5    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie efektywnych relacji z obecnymi. Sprzedawanie innowacyjnych produktów i usług naszej firmy. Zarządzanie procesem sprzedaży: od zamówienia po finalne...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?