Wybrana kategoria

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Asystent Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Asystent Marketingu jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Marketingu i Reklamy w firmie - poprzez realizację zleconych zadań administracyjno-biurowych i marketingowych. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: obsługa i organizacja pracy biura, kontrola nad obiegiem korespondencji przygotowywanie raportów, ofert, zestawień, współpraca w prowadzeniu projektów marketingowych. A także wsparcie Brand Managerów w zakresie bieżących prac organizacyjnych i administracyjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych oraz dbanie o przepływ informacji wewnątrz działu i kontaktowanie się z agencjami reklamowymi.


WYMAGANIA

Asystent Marketingu powinien posiadać wykształcenie wyższe/ policealne - mile widziane kierunki humanistyczne lub marketing (studenci ostatnich lat studiów). Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office) oraz wiedzę na temat działań rynkowych. Asystent Marketingu powinien cechować się, m.in.: dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy, a także zdolnościami innowacyjnego myślenia oraz kreatywnym rozwiązywaniem problemów.


WARUNKI PRACY

Praca w dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Miejscem pracy jest biuro. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracownik ten ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Asystent Marketingu może pracować we wszystkich firmach, gdzie zostały tworzone działy marketingu.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może asystent w dziale marketingu to 1500 - 2900zł. Specjaliści w tym dziale zarabiają średnio 4895zł.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Asystent Marketingu

zobacz więcej ofert pracy dla Asystent Marketingu