Lista stanowisk - Kierownik ds. Badań i Rozwoju

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...

Kierownik ds. Badań i Rozwoju

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Badań i Rozwoju - ogólnie rzecz ujmując to osoba, która zarządza projektami i procesami oraz zespołem pracowników w przedsiębiorstwie. Do głównych zadań pracownika tego należy: uczestnictwo we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usługi i badaniach oraz przygotowuje rzetelne i aktualne informacje o rynku oraz dane o sprzedaży produktów/ usługi firmy, w celu podejmowania i monitorowania decyzji strategicznych.


WYMAGANIA

Kierownik ds. Badań i Rozwoju powinien mieć wykształcenie wyższe techniczne, a także znać w stopniu dobrym j. angielski i obsługę komputera. Wymagane jest minimum trzyletnie doświadczenie w danej branży (wiedza o produktach i technologiach) oraz znajomość norm i procedur linii ISO, a także umiejętność przeprowadzania wewnętrznych audytów i znajomości zastosowań biznesowych systemów klasy CRM. Pracownik ten musi także posiadać wiedzę na temat nowoczesnej metodologii i trendów w zarządzaniu procesami i jakością. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się również: umiejętnością koordynowania pracy zespołu, dokładnością i sumiennością, komunikatywnością oraz samodzielnością. A także umiejętnością poszukiwania i pozyskiwania informacji, zdolnościami analitycznymi oraz motywacją i chęciami do podejmowania nowych wyzwań.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest przedsiębiorstwo, biuro. Większość osób pełniących to stanowisku jest w przedziale wiekowym 30-45 lat. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje itd.) oraz możliwość awansu, np. na dyrektora działu R&D, Managing Directora (dyrektora zarządzającego).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Badań i Rozwoju może być zatrudniony w większych i mniejszych firmach produkcyjnych i technologicznych, np. branża teleinformatyczna, sektor FMCG.


ZAROBKI

Wysokość zarobków tego pracownika kształtują się w granicach od 3,500 zł do 15 tys. zł. i wyżej, do tego liczne szkolenia, wyjazdy na konferencje, sympozja i prace badawcze w międzynarodowym składzie.

Praca Kierownik ds. Badań i Rozwoju
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Ekspert ds. Rozwoju Usług Komercyjnych

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca mobilna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży FFS (usług komercyjnych)​. Planowanie i egzekwowanie działań zwiększających przychody poprzez upsell i cross-sell. Rozwój i integracja działań sprzedażowych w kanałach obsługowych. Tworzenie i wdrażanie procesów...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?