Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Lista stanowisk - Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Managerka / Manager ds. E-commerce

    nietylkofiranki.pl   Janki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży online dla sklepu internetowego; Rozwijanie użyteczności sklepu (UX/UI) oraz inicjowanie i wdrażanie usprawnień technicznych; Zarządzanie budżetem e-commerce i optymalizacja efektywności sprzedaży (ROI/ROAS) Koordynacja...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek oraz badanie poziomu akceptacji produktu przez konsumentów. A także osoba ta reprezentuje interesy firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy, przeprowadza rozmowy handlowe, tworzy oferty, prowadzi negocjacje i finalizuje kontrakty, uczestniczy w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych, pozyskuje nowych klientów, nadzoruje kampanię promującą sprzedaż oraz aktywnie współpracuje z innymi osobami w obrębie działu firmy, oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.).


WYMAGANIA

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu powinien mieć wykształcenie wyższe o kierunku, np. ekonomia, zarządzanie i marketing oraz bardzo dobra znajomość j. angielskiego (niekiedy dodatkowo innego obcego języka), obsługi komputera, wiedza z zakresu ekonomii, zarządzania i podstaw prawa. Ważną kwestią jest też kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu (promocja, reklama) oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży / branży. Poza tym, pracownik ten powinna również cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością, kreatywnością, samodzielnością, wysoką kulturą osobistą oraz przedsiębiorczością. A także umiejętnościami strategicznymi i umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim. Warto podkreślić, że wśród osób zatrudnianych na tym stanowisku zauważalna jest przewaga kandydatów z branży FMCG (dóbr szybko zbywalnych), firm produkcyjnych oraz z agencji reklamowych.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest firma, biuro oraz spotkania z kontrahentami, targi. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Osoba na tym stanowisku ma dość duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Średni wiek kandydatów zajmujących to stanowisko wynosi 27-33 lata. Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu, np. na: dyrektora ds. marketingu (marketingu i sprzedaży), dyrektora zarządzającego i dyrektora generalnego. Zwieńczeniem kariery może być stanowisko prezesa / CEO firmy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu może pracować, np.: w obszarze konsultingu HR, w branży: spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, farmaceutycznej, AGD, it, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, w przemyśle elektrotechnicznym, czyli w firmach produkcyjnych lub usługowych.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu kształtuje się od 4,500 zł do 17 tys. zł. + premie i bonusy zależne od wyników oraz od sukcesów całego zespołu (np. podpisania umowy z klientem, przekroczenia danego poziomu sprzedaży). Wśród innych dodatków są m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód. Pracownik ten zarabia więcej - w dużych, rentownych firmach.

Praca Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menadżer / Menadżerka Sprzedaży na rynek UK

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca mobilna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: współpraca z naszą spółką działającą na terenie UK – STI, budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na terenie UK, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menadżer / Menadżerka Sprzedaży - mierniki przenośne V&A

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z...

Najnowsze artykuły

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.

Chroniczne zmęczenie – objawy, jak sobie radzić?

Chroniczne zmęczenie – objawy, jak sobie radzić?

Kilkudniowy urlop nie pozwolił Ci wypocząć? Nie pamiętasz, kiedy ostatnio czułeś się wyspany i nawet proste czynności wysysają z Ciebie całą energię? To może nie być zwykłe zmęczenie, ale poważniejsza dolegliwość. Wyjaśniamy, jakie są symptomy syndromu chronicznego zmęczenia, kiedy warto zwrócić się do specjalisty oraz co może pomóc złagodzić objawy CFS.

Podanie o pracę – opiekunka osób starszych

Podanie o pracę – opiekunka osób starszych

Zapotrzebowanie na usługi opiekuńcze jest bardzo duże, dlatego kandydaci zwykle nie mają problemów ze znalezieniem posady. Jendak jeśli chcesz zatrudnić się w konkretnej placówce, a ta aktualnie nie prowadzi naboru – wykonaj pierwszy krok i złóż w niej podanie o pracę. Jak stworzyć dokument, który podkreśli Twoje umiejętności i cechy charakteru cenne w tego rodzaju pracy?