Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Młodszy Specjalista ds. Marketingu

Lista stanowisk - Młodszy Specjalista ds. Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Marketingu i Social Media

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zadania: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, analiza skuteczności działań i rozliczanie kosztów; Prowadzenie kanałów social media: Facebook, Instagram, TikTok i innych; Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły; Planowanie i realizacja...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kreatywna Banda   Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;

Młodszy Specjalista ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Młodszy specjalista do spraw marketingu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za współprojektowanie i uczestnictwo we wdrażaniu produktów promocyjno-reklamowych w przestrzeni firm i instytucji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jako posiadająca mniejszy staż i doświadczenie podejmuje się zwykle zadań marketingowych o mniejszej skali trudności - redagowania tekstów promocyjnych na strony internetowe, profile w portalach społecznościowych i treści mailingowe, opracowywania ofert kierowanych do klientów, analizowania bieżącej sytuacji rynkowej i zapotrzebowania klientów określonej grupy docelowej na poszczególne dobra i usługi, etc.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze młodszego specjalisty do spraw marketingu jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego w ramach jednego spośród kierunków humanistycznych lub ekonomicznych - preferowani są absolwenci reklamy i promocji, dziennikarstwa, pr, ekonomii i temu podobnych. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na predyspozycje kandydatów i cechy ich osobowości - zdolności analityczne i numeryczne, kreatywność i zaangażowanie, chęć poszerzania wiedzy i umiejętności efektywnej pracy w zespole a także predyspozycji do kontaktów z klientami i zewnętrznymi podwykonawcami danych projektów.


WARUNKI PRACY

Praca młodszego specjalisty polega na współtworzeniu strategii marketingowych i uczestnictwie w ich realizacji w przestrzeni firm i instytucji. Spora część obowiązków wykonywana jest z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje prowadzące działalność o różnorodnym charakterze.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 2000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • WPP Media   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Nowy Styl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
  • Specjalista ds. Marketingu i Reklamy

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
  • Młodszy Specjalista ds. Analiz Handlowych (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu ERP, Opracowywanie dokumentacji i analiz, Wsparcie działu w bieżących działaniach, Aktywna współpraca z innymi działami firmy w Centrali, Realizacja innych powierzonych zadań.
  • WPP Media   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Do naszego zespołu marketingu poszukujemy energicznej, samodzielnej i kreatywnej osoby, która pomoże nam rozwijać rozpoznawalność naszych marek oraz wspierać działania sprzedażowe zarówno online, jak i offline. Szukamy osoby, która będzie potrafiła połączyć...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?