Lista stanowisk - Specjalista ds. Social Media

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. Social Media i Pozycjonowania SEO - Staż

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    15 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie tekstów na strony WWW (także z użyciem narzędzi AI). Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych. Optymalizacja SEO tekstów i pozycjonowanie stron. Obsługa narzędzi AI.
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i Social Media

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.

Specjalista ds. Social Media

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, GodlenLine itp.).

Zajmuje się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania. Do ich obowiązków należy także monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring konkurencji.

WYMAGANIA

Na tym stanowisku pracodawcy wymagają najczęściej wykształcenia wyższego, najchętniej z zakresu marketingu lub też PR. Coraz większą popularność zdobywają także studia podyplomowe kształcące stricte w kierunku funkcjonowania mediów społecznościowych.

Istotną role odgrywa także znajomość tematyki od strony praktycznej i doświadczenie zawodowe. Przydają się także: kreatywność, komunikatywność, multizadaniowość, znajomość języka angielskiego oraz narzędzi do monitorowania działań w social media np. Sotrender.

Dodatkowymi atutami są także: obsługa programów graficznych, umiejętność analizy danych i wyszukiwania ciekawych informacji oraz elastyczność i gotowość do pracy w nienormowanych godzinach.

WARUNKI PRACY

Praca odbywa się przeważnie w biurze firmy lub agencji przy komputerze. Jej stałym elementem jest kontakt z klientami lub przełożonymi, w celu raportowania dotychczas przeprowadzonych działań i ustalenia koncepcji na przyszłość. Specjaliści od mediów społecznościowych rozwijają swój warsztat uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i szkoleniach np. cyklicznym Social Media Convent.

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalistów od social media szukają przede wszystkim agencje branżowe, interaktywne i public relations, a także samodzielne firmy, które mają w swojej strukturze mają działy komunikacji czy marketingu. Część osób pracuje także na własną rękę (tzw. freelancerzy), samodzielnie zdobywając klientów i administrując ich profilami. Wówczas pracę wykonują najczęściej we własnym domu.

ZAROBKI

Dobrzy fachowcy mogą w tej branży liczyć na bardzo godziwe wynagrodzenie. Najwyższe jest w prestiżowych agencjach. Social Media Account Manager zarabia rocznie nawet 58 tys. (ok. 5 tys. miesięcznie, a Account Executive nawet 80 tys. (ok. 6,7 tys. miesięcznie). Z kolei niektórzy freelancerzy za prowadzenie fanpage na Facebooku oczekują zaledwie kilkuset złotych.

Praca Specjalista ds. Social Media
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Social Media / Komunikacji Online

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Planowanie tematów i harmonogramów postów (we współpracy z działem technicznym/marketingiem) Tworzenie i publikacja postów (tekst, grafika – Canva lub inny edytor) Targetowanie i ustawianie reklam w Meta Business Suite; Usuwanie hejtu / spamu z komentarzy; Odpowiadanie na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. mediów i marketingu internetowego

    FORUM TURYSTYKI REGIONÓW   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 500 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Redagowanie, aktualizacja i publikacja treści na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych; Tworzenie koncepcji i materiałów graficznych: strony internetowe, prezentacje, banery, grafiki do social mediów, ikony, podstawowa obróbka zdjęć; Tworzenie i obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Redagowanie i publikowanie postów w social media; Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów; Realizacja krótkich filmów; Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych; Moderowanie komentarzy; Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. działań w mediach społecznościowych

    Expansja Advertising sp. z o.o.   Poznań, ul. Kordeckiego 47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Opis stanowiska planowanie obecności marek w kanałach społecznościowych oraz tworzenie harmonogramów publikacji; przygotowywanie i obsługa kampanii reklamowych z naciskiem na ich optymalizację i analizę wyników; opracowywanie pomysłów na...
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i SEO

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Twoja Rola (Przykładowe Zadania) Tworzenie i optymalizacja tekstów dla stron WWW firm z różnych branż. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych. Pozycjonowanie stron WWW i obsługa narzędzi AI (np. ChatGPT).
  • Social Media Strategist

    Expansja Advertising sp. z o.o.   Poznań, ul. Kordeckiego 47    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    tryb pracy: stacjonarnie / piątki Home Office Zakres obowiązków planowanie obecności marek w mediach społecznościowych, planowanie i ustawianie kampanii reklamowych, optymalizacja, raportowanie, planowanie i koordynacja publikacji treści (Meta, TikTok, inne kanały), opracowywanie...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Szukamy osoby, która będzie z nami budować silne, autentyczne i angażujące profile w social mediach – i która wie, że dobry content to nie przypadek, tylko efekt świetnego pomysłu i przemyślanego planu. Co będzie należeć do Twoich zadań?​ Tworzenie angażujących treści (w tym...
  • Płatny staż Copywriting ChatGPT i Marketing internetowy (OzN)

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 600 - 4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Masz orzeczenie o niepełnosprawności (mile widziane) i szukasz możliwości rozwoju swoich umiejętności w dziedzinie copywritingu, social media i pozycjonowania? Zapewniamy płatny staż zdalny, który pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w branży. Rekrutujemy kandydatów na następujące...

Najnowsze artykuły

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. –  Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.