Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Lista stanowisk - Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  • Specjalista ds. E-commerce

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Kogo szukamy? Nasz e-commerce to jeden z kluczowych filarów rozwoju Aura Herbals. Dlatego do naszego zespołu szukamy osoby, która weźmie pełną odpowiedzialność za dalszy rozwój sprzedaży w tym kanale. Jeśli myślisz systemowo o procesach, masz zmysł analityczny, dzięki któremu...

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży i posprzedaży produktów lub usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności, wdrażanie standardów merchandisingowych oraz nadzorowanie ich przestrzegania, przygotowywanie analiz marketingowych lokalnego rynku, a także zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowo-sprzedażowej oraz prawidłowego funkcjonowania systemu logistycznego. Poza tym osoba ta odpowiada za nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów handlowych z kluczowymi klientami, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów, bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi w terenie oraz czynny udział w kształtowaniu i realizacji polityki sprzedażowej firmy, ewentualnie zarządzanie pracą i motywowanie grupy pracowników terenowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży powinien mieć wykształcenie wyższe kierunkowe (ewentualnie student ostatnich lat studiów zaocznych). Ważną kwestią jest też znajomość j.angielskiego, zagadnień z zakresu marketingu operacyjnego oraz wiedza z podstawowych systemów informatycznych. Mile widziane jest też doświadczenie w pracy na stanowiskach handlowych. Ponadto pracownik powinien także cechować się: wysoką komunikatywnością, zdolnością do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji, samodzielnością, wysoką odpornością na stres i dyspozycyjnością. A także zdolnościami negocjacyjnymi, umiejętnością pracy w zespole i dobrą organizacją pracy.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Większość osób pełniących tę funkcję znajduje się w przedziale wiekowym 25-35 lat. Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży może pracować, np.: w branży usług finansowych, w firmach sprzedających rozwiązania informatyczne, telekomunikacyjne, w agencjach reklamowych.


ZAROBKI

Wysokość gratyfikacji specjalisty ds. wsparcia sprzedaży to średnio ok. 3,5 -10 tys. zł + premia. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop.

Praca Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  • Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist  

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    START Preferowany start już od zaraz (np. 1-4 tygodnie), ale jeśli udowodnisz nam, że “potrafisz w prospecting”, to poczekamy na Ciebie nawet 3 miesiące. OBSZAR WSPÓŁPRACY / ZAKRES Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem Linkedin Sales Navigator, Baza...
  • Business Development Representative / Przedstawiciel ds. rozwoju biznesu

    Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoja Rola: Pozyskiwanie: Aktywne wyszukiwanie klientów i inwestycji z użyciem narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Komunikacja: Tworzenie i realizacja kampanii cold mailingowych oraz cold calli. Zarządzanie Leadaami: Budowanie, segmentacja i kwalifikacja leadów do przekazania...
  • Menadżer Sprzedaży - mierniki przenośne V&A

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży Online

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?