Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Lista stanowisk - Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Key Account Manager

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje główne zadania będą obejmować: Kompleksową obsługę kluczowych klientów oraz rozwój klientów o wysokim potencjale wzrostu; Rozwój kategorii produktowych w obu segmentach klientów; Budowanie i utrzymywanie relacji z dystrybutorami, wspieranie ich w realizacji celów sprzedażowych;...
  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowiada za nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi klientami korporacyjnymi firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: bieżąca obsługa kluczowych klientów, poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi, doradzanie klientom, planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi, koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, a także przygotowuje raporty marketingowe, cenowe i akcje promocyjne, aktywnie współpracuje z innymi osobami w obrębie działu oraz kreuje wizerunek firmy i politykę sprzedaży.


WYMAGANIA

Kierownik ds. kluczowych klientów powinien mieć wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne), ewentualne dodatkowe studia podyplomowe lub MBA oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane minimum dwu- lub trzyletnie doświadczenie w sprzedaży (zwłaszcza w obrębie danej branży). Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętność prezentacji, analizy, i umiejętność pracy w zespole. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, zdolnościami analitycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem i umiejętnością zarządzania ludźmi.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest firma, biuro oraz spotkania z klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Osoba na tym stanowisku ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Większość osób pełniących funkcję kierownika ds. kluczowych klientów (key account managera) jest w wieku 26-33 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. kierownika ds. sprzedaży, regionalnego, kierownika ds. sprzedaży lub dyrektora ds. kluczowych klientów, a później na dyrektora ds. sprzedaży lub dyrektora zarządzającego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. kluczowych klientów może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. kluczowych klientów kształtuje się średnio od 3,500 zł - 25 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • FERONA POLSKA S.A.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
  • Key Account Manager

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, a sam kontakt z Klientem powoduje u Ciebie...
  • Menedżer Projektów Technicznych

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Aktywne poszukiwanie nowych możliwości współpracy oraz rozwój istniejących kontraktów. Koordynowanie pracy zespołów technicznych i nadzór nad realizacją usług podwykonawców....
  • Account Manager

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   5 500 - 7 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
  • FERONA POLSKA S.A.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
  • Manager ds. Sprzedaży

    WKS DUNA POLSKA Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych zleceń związanych z produkcją i montażem konstrukcji stalowych Nadzór nad przygotowaniem budżetów oraz przygotowanie ofert handlowych Identyfikowanie potencjalnych klientów w Polsce i za granicą Budowanie relacji biznesowych z partnerami polskimi i...
  • Kierownik Projektów Kluczowych

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie wyników...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.