Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Kontaktów Międzynarodowych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Key Account Manager (rynek europejski)
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
Sales Manager
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Kierownik ds. Kontaktów Międzynarodowych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik do spraw kontaktów międzynarodowych jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów, związanych z bieżącą obsługą zagranicznych, lub posiadających zagraniczny kapitał, klientów firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku przewodniczy działaniom podległego zespołu specjalistów, opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność ich pracy. Kierownik opracowuje kompleksową ofertę, skierowaną do zagranicznych klientów, negocjując jej warunki osobiście ze szczególnie istotnymi, z punktu widzenia interesów firmy, klientami. Kierownik na bieżąco monitoruje otoczenie rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych klientów poza granicami kraju, a także analizuje aktualne potrzeby potencjalnych odbiorców, oferowanych przez firmę dóbr czy usług.
WYMAGANIA
Wymagania, jakich spodziewać się mogą osoby aplikujące na stanowisko kierownik do spraw kontaktów międzynarodowych, to w pierwszej kolejności kwestie związane z posiadanym wykształceniem – preferowane są osoby, legitymujące się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku związanym z marketingiem i zarządzaniem. Doświadczenie, zdobyte na stanowisku związanym z organizowaniem zagranicznej działalności firmy jest także wymagane. Kierowniczy charakter stanowiska, wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy nie tylko własnej, lecz także podległych pracowników. Oczywistym wymogiem jest konieczność posiadania zdolności posługiwania się co najmniej jednym językiem obcym, preferowani są jednak kandydaci posługujący się dwoma lub trzema językami na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym. Do wymogów kwalifikacyjnych w przypadku tego stanowiska należy także posiadanie wiedzy z zakresu prowadzonej przez firmę działalności i rozeznanie w bieżącym otoczeniu rynkowym.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy kierownika jest przede wszystkim przestrzeń biurowa firmy lub instytucji. Kierownik kontaktuje się jednak także osobiście ze szczególnie istotnymi klientami zagranicznymi.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko funkcjonuje w wielu firmach, prowadzących interesy poza granicami kraju.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 4500 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?