Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Lista stanowisk - Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Zakres obowiązków kierownika regionalnego do spraw obsługi klientów indywidualnych jest bardzo zbliżony do obszaru kompetencji kierownika ds. obsługi klientów indywidualnych, z tą jedynie różnicą, że osoba obsadzona na pierwszym stanowisku obejmuje swoją jurysdykcją wyłącznie wyznaczony oddział lub oddziały, zawierające się w danym regionie. Kierownik nawiązuje kontakty ze strategicznymi, z punktu widzenia oddziału, klientami, nadzoruje i koordynuje całokształt procesów, związanych z bieżącą obsługą klientów indywidualnych. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność obsługi klientów indywidualnych na zarządzanym obszarze, a także, na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia, organizuje szkolenia dla nowych pracowników. Wszystkie działania kierownika muszą pozostawać w zgodzie z ogólną polityką firmy lub instytucji, osoba obsadzona na tym stanowisku analizuje wyniki finansowe zarządzanego działu i składa raporty na ręce bezpośrednich przełożonych – w tym przypadku kierownika regionu.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, stawianych przed osobami aplikującymi na stanowisko kierownika regionalnego ds. obsługi klientów indywidualnych, najważniejszą pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne, zdobyte na kierunku takim jak marketing i zarządzanie lub podobnym. Wieloletnie doświadczenie na stanowisku kierownika działu jest także wymagane. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, szeroki zakres kompetencji zaś zdolność podejmowania strategicznych decyzji i dogłębną znajomość branży, ze szczególnym uwzględnieniem regionalnego rynku.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika jest przestrzeń biurowa oddziału regionalnego, większość obowiązków osoby zatrudnionej w tym charakterze, jest wykonywana za pośrednictwem systemu komputerowego. Kierownik kontaktuje się osobiście ze strategicznymi klientami, a także ze zwierzchnikami regionalnymi i szczebla centralnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w firmach i instytucjach, których działalność ma charakter ogólnokrajowy i wykorzystujących oddziały regionalne, przede wszystkim należących do branży bankowości i ubezpieczeniowej.


ZAROBKI

Średnie zarobki na tym stanowisku szacowane są na około 11 tysięcy złotych brutto.

Praca Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?