– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. – Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.
Lista stanowisk - Kierownik Zespołu Call Center
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center
LUX MED Sp. z o.o. Białystok, ul. Fabryczna 4 praca hybrydowakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)
Benefit Systems S.A. Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Kierownik Zespołu Call Center
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy konsultantów, aktualizacja skryptów, identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów przez konsultantów oraz przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów.
WYMAGANIA
Kierownik Zespołu Call Center powinien mieć wykształcenie wyższe oraz znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Ważną kwestią jest też doświadczenie w zarządzaniu zespołem (infolinia, call center, telemarketing) oraz doświadczenie w aktualizacji skryptów rozmów telefonicznych z klientami, w oparciu o dane obserwacyjne i statystyczne, a także doświadczenie w sprzedaży usług w ruchu przychodzącym lub wychodzącym (outbond). Mile widziana jest również umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling), a także znajomość standardów zachowań obowiązujących w telefonicznej obsłudze klienta i znajomość technik motywowania personelu i coachingu. Pracownik ten powinien cechować się też, m.in.: zdolnościami przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, dużą komunikatywnością i samodzielnością oraz umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy zespołu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest firma, biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Praca samodzielna, pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Średni wiek osób zajmujących to stanowisko to 27- 35 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik Zespołu Call Center może być zatrudniony, np.: w firmach zajmujących się obsługą klienta/Call Center/telemarketingiem/instalacja/serwis.
ZAROBKI
Wynagrodzenie kierownika zespołu call center kształtuje się w granicach od 3 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Concentrix Katowice praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje
Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom
Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.
Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?
– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?
Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody
Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.
Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?
Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?
Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?