NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Konsultant Telefoniczny

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami.


WYMAGANIA

Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu dobrym i doświadczenie w kontaktach z klientami. W tej pracy trzeba mieć wyraźną dykcję i miły głos, być kreatywnym, ale też odpornym na stres i umieć precyzyjnie przekazywać informację.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy konsultanta telefonicznego jest biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi i możliwością występowania sytuacji stresowy. Najchętniej na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Konsultant telefoniczny może być zatrudniony, m.in.: w agencji doradztwa personalnego, w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż. Doświadczeni konsultanci telefoniczni chętnie zatrudniani są w działach sprzedaży, reklamacji i marketingu, natomiast wyspecjalizowani zajmują się: awariami, obsługą łącz internetowych, sprzedażą usług czy odzyskiwaniem utraconych klientów


ZAROBKI

Pensja konsultanta telefonicznego wahają się w granicach 1,300 - 2,000 zł i wyżej + system premiowy.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Konsultant Telefoniczny

zobacz więcej ofert pracy dla Konsultant Telefoniczny