Lista stanowisk - Mobilny Doradca Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Mobilny Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w terenie)
  • Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Budowa i rozwój portfela klientów w terenie – pozyskiwanie nowych klientów; Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów Indywidualnych oraz MSP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU;...

Mobilny Doradca Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Mobilny Doradca Klienta to osoba, która doradza klientom w zakresie wyboru usługi/produktu. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb i oczekiwań klienta, obsługa pozyskanych klientów, utrzymywanie na wysokim poziomie długoterminowych relacji z klientami, aktywna sprzedaż produktów i usług, a także raportowanie indywidualnych planów sprzedażowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.


WYMAGANIA

Mobilny Doradca Klienta powinien posiadać wykształcenie, co najmniej średnie, prawo jazdy kategorii B oraz znać obsługę komputera i język angielski. Mile widziane jest minimum rok doświadczenia w sprzedaży i profesjonalnej obsłudze klienta, a także wiedza z danej branży. Poza tym, pracownik ten powinien cechować się: komunikatywnością, umiejętnością aktywnego słuchania, empatią, dobrą dykcją, determinacją w osiąganiu wyznaczonych celów, sumiennością, odpowiedzialnością, lojalnością, umiejętnością pracy w zespole, samodzielnością, wysoką kulturą osobistą i nienaganną prezencją, a także umiejętnościami negocjacyjnymi oraz dyspozycyjnością i odpornością na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z klientami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Najchętniej zatrudniane są na tym stanowisku osoby młode. Praca samodzielna, pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, kursy, itd.) oraz możliwość awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Mobilny Doradca Klienta może być zatrudniony, np: w firmach zajmujących się handlem detalicznym oraz w firmach, instytucjach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług, tj. branża: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia.


ZAROBKI

Pensja mobilnego doradcy klienta oscyluje w granicach od 1,500 zł.- 3,500 zł i wyżej + premia (prowizja). Najlepsi doradcy mogą zarabiać nawet 15 – 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.

Praca Mobilny Doradca Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

Najnowsze artykuły

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Jakie wybrać rośliny do biura?

Jakie wybrać rośliny do biura?

Nie w każdym wnętrzu sprawdzi się ponadczasowa paprotka, nie wszędzie pasuje klasyczny fikus. W przyjaznym dla psów wnętrzu warto rozważyć palmę Areka, w biurze bez okien monsterę, a w open space choćby pachirę. Wiosna to dobry czas na znalezienie dla swojego biura nowej aranżacji roślinnej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie roślin i jak stworzyć w swojej firmie zielone biuro.

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

Ubytek słuchu – które grupy zawodowe są najbardziej narażone?

25 kwietnia wypada Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem, święto zainicjowane przez Ligę Niedosłyszących po to, by zwrócić uwagę na towarzyszący nam w życiu codziennym hałas i jego wpływ na zdrowie. Na pogorszenie się słuchu szczególnie narażeni są ci, którzy doświadczają hałasu w pracy. Wyjaśniamy, jakie są dopuszczalne normy hałasu oraz jak się przed nim skutecznie chronić.