– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Opiekun Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix Lublin praca stacjonarnaspecjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie pełny etat 30,50 zł brutto/godz. rekrutacja online Szukamy 10 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV
Opiekun Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Opiekun Klienta to osoba odpowiedzialna za opiekę nad klientami oraz za pozyskiwanie klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: sprzedaż produktów/usług, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty), poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami, raportowanie efektów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
WYMAGANIA
Opiekun Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie - wyższe jest dużym atutem. Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office) oraz mieć prawo jazdy kat. B. Ważną kwestią jest też znajomość technik sprzedaży, a także doświadczenie zawodowe: w obsłudze klientów, negocjacjach i pozyskiwaniu klientów. Poza tym osoba ta powinna cechować się: miłą aparycją i wysoką kulturą osobistą, bardzo dobrą organizacją czasu pracy, wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi, odpowiedzialnością, samodzielnością, otwartością i entuzjazmem.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz jeśli wymaga tego sytuacja praca w terenie - spotkania z klientami. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj 8 - godziny lub zmianowy. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, kursy, itd.) oraz możliwość awansu. Najchętniej zatrudniane są na tym stanowisku osoby młode. Osoba na tym stanowisku narażona jest na choroby narządu głosu i bóle kręgosłupa - praca siedząca. Przeciwwskazaniami do wykonywania tego zawodu są wady wymowy, nerwica, choroby psychiczne.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Opiekun Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, a także w firmach zajmujących się handlem detalicznym i w firmach zajmujących się sprzedażą towarów.
ZAROBKI
Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może opiekun klienta to od 1,500 zł do 3 tys. zł i wyżej + premie. Wśród innych dodatków są m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Pracownik Hali
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. Zielona Góra, ul. Gorzowska 2 praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Asystent w dziale usług biznesowych
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. Poznań, ul. Bukowska 285 praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat -
Opiekunka / Opiekun Klubowicza
Medicover Fitness & Gym Lubin, ul. Zwierzyckiego 3 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa zlecenie część etatu -
Account Manager
specjalista mid / senior kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 7 000 zł netto (+VAT)/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever Gdańsk praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik / Pracownica sklepu
FRAC BIS Sp. z o.o. Warszawa, Włochy, ul. Pryzmaty praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?