NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe przekierowanie, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanych zgłoszeń.


WYMAGANIA

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych powinien mieć wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym, a także znajomość w stopniu bardzo dobrym przynajmniej dwóch języków obcych ( np. j. angielski, j. francuski, niemiecki, j. rosyjski). Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. Ponadto w pracy tej, ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym pracownik ten powinien być odporny na stres oraz musi umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 - godzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych może pracować, m.in.: marketing/reklama/public relations, obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting, a także praca w branży informatycznej/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc. Poza tym pracownik ten może pracować też, np.: w dziale sprzedaży, reklamacji oraz w dziale z awariami, obsługa łącz internetowych, sprzedażą usług czy odzyskiwaniem utraconych klientów.


ZAROBKI

Wynagrodzenie Pracownika ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych waha się od 1,500 zł - 4,500 zł i wyżej + system premiowy.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

zobacz więcej ofert pracy dla Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych