Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Concentrix Warszawa praca hybrydowaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej
Medicover Sp. z o.o. Wrocław, Powstańców Śląskich 7A praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe przekierowanie, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanych zgłoszeń.
WYMAGANIA
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych powinien mieć wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym, a także znajomość w stopniu bardzo dobrym przynajmniej dwóch języków obcych ( np. j. angielski, j. francuski, niemiecki, j. rosyjski). Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. Ponadto w pracy tej, ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym pracownik ten powinien być odporny na stres oraz musi umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 - godzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych może pracować, m.in.: marketing/reklama/public relations, obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting, a także praca w branży informatycznej/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc. Poza tym pracownik ten może pracować też, np.: w dziale sprzedaży, reklamacji oraz w dziale z awariami, obsługa łącz internetowych, sprzedażą usług czy odzyskiwaniem utraconych klientów.
ZAROBKI
Wynagrodzenie Pracownika ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych waha się od 1,500 zł - 4,500 zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Lider elektroniki z j. niemieckim
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników -
Customer service specialist in the automotive industry with German
Concentrix Katowice praca zdalnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników -
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Concentrix Katowice praca zdalnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników -
Customer Technical Support Specialist with German
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników -
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Concentrix Katowice, Centrum praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix Warszawa praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 200 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy 5 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?