Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Lista stanowisk - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Konsultant ds. Wsparcia Produktowego

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media; Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych; Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń; Praca zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej

    Medicover Sp. z o.o.   Wrocław, Powstańców Śląskich 7A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe przekierowanie, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanych zgłoszeń.


WYMAGANIA

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych powinien mieć wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym, a także znajomość w stopniu bardzo dobrym przynajmniej dwóch języków obcych ( np. j. angielski, j. francuski, niemiecki, j. rosyjski). Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. Ponadto w pracy tej, ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym pracownik ten powinien być odporny na stres oraz musi umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 - godzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych może pracować, m.in.: marketing/reklama/public relations, obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting, a także praca w branży informatycznej/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc. Poza tym pracownik ten może pracować też, np.: w dziale sprzedaży, reklamacji oraz w dziale z awariami, obsługa łącz internetowych, sprzedażą usług czy odzyskiwaniem utraconych klientów.


ZAROBKI

Wynagrodzenie Pracownika ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych waha się od 1,500 zł - 4,500 zł i wyżej + system premiowy.

Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Lider elektroniki z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów; pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek; szukanie rozwiązań na odległość; dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby; praca z systemem CRM;
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Katowice, Centrum    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat; Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen; Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System; Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung; Bereitstellung von Informationen zu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników;Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach;Wspieranie klientów w zakupie biletów - od...
  • Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty...
  • Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.