Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej
Medicover Sp. z o.o. Wrocław, Powstańców Śląskich 7A praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Medicover Sp. z o.o. Poznań, Plac Andersa 5 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowaniu transakcji skończywszy. Specjalista ma za zadanie przyjmowanie potencjalnych klientów firmy lub instytucji i przedstawianie im oferty, skonstruowanej w oparciu o indywidualne potrzeby odbiorcy. Specjalista negocjuje warunki oferty w porozumieniu z bezpośrednimi zwierzchnikami, celem usatysfakcjonowania obydwu stron. Specjalista sporządza szczegółowe raporty z realizowanych operacji i składa je na ręce przełożonych – w tym przypadku kierownika ds. obsług klientów korporacyjnych.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać mogą się osoby aplikujące na stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych, szczególnie istotną pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak finanse i rachunkowość lub podobnym. Doświadczenie, zdobyte na stanowisku związanym z bieżącą obsługą klientów korporacyjnych będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać cechy personalne, umożliwiające efektywne kontaktowanie się z klientami i wydajną pracę w zespole. Obsługa komputera i dogłębna znajomość produktów firmy lub instytucji jest także wymagana.
WARUNKI PRACY
Praca specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych jest pracą, opierającą się na bezpośrednim kontakcie z przedstawicielami klientów korporacyjnych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych funkcjonuje przede wszystkim w branży bankowości.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 3500 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Medicover Sp. z o.o. Łódź, al. Piłsudskiego 3 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. obsługi klienta
LKW WALTER Austria, Wiener Neudorfspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat -
Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych
Unum Życie TUiR S.A. Warszawa praca hybrydowamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie -
Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych
Unum Życie TUiR S.A. Warszawa praca hybrydowamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?