Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Lista stanowisk - Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Manager ds. sprzedaży i rozwoju biznesu

    PROSTEND   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Prowadzenie negocjacji (telefonicznych i osobistych) z naszymi partnerami: przedstawicielami różnych firm, zarządem budynków i td;Wsparcie naszych klientów w podjęciu właściwych decyzji podczas rozmieszczenia reklamy;Reprezentowanie naszej oferty;Zawarcie umów;Kontrola płatności;

Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw sprzedaży powierzchni reklamowych jest osobą odpowiedzialną za pozyskiwanie reklamodawców, zainteresowanych powierzchnią reklamową, jaką dysponuje firma lub instytucja. Osoba obsadzona na tym stanowisku analizuje aktualnie dostępną powierzchnię reklamową, a także uczestniczy w procesie przygotowywania oferty i cennika poszczególnych wariantów. Specjalista odpowiada na zapytania ofertowe potencjalnych klientów, negocjuje warunki współpracy, przygotowuje niezbędną dokumentację i podpisuje umowy. Osoba zatrudniona w tym charakterze utrzymuje zdalne i bezpośrednie kontakty z reklamodawcami a także zajmuje się ich pozyskiwaniem. Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych monitoruje bieżące otoczenie rynkowe, sporządza raporty ze wszystkich prowadzonych przez siebie działań na ręce bezpośrednich przełożonych – w tym przypadku kierownika biura reklamy.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, stawianych przed osobami aplikującymi na stanowisko specjalisty do spraw powierzchni reklamowych, najważniejszym jest oczywiście kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia uczelni wyższej, na kierunku takim jak reklama i promocja, lub marketing i zarządzanie. Doświadczenie w branży reklamowej lub innej, na stanowisku związanym z organizowaniem sprzedaży powierzchni reklamowych, będzie dodatkowym atutem. Specjalista musi posiadać zdolności obsługi oprogramowania komputerowego, służącego do obróbki grafiki i DTP, a także znajomość podstawowych mechanizmów reklamy i promocji. Osoba zatrudniona w tym charakterze powinna posiadać cechy personalne pozwalające na prowadzenie kontaktów z klientami i efektywną pracę w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy specjalisty ds. sprzedaży powierzchni reklamowych jest przede wszystkim przestrzeń biura reklamy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje przede wszystkim w branży wydawniczej.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku wielokrotnie rozliczane są w oparciu o system prowizyjny.

Praca Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.