NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Koordynator Obsługi Pięter

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

 

Koordynator obsługi pięter, zwany też z języka angielskiego housekeeping managerem, jak sama nazwa wskazuje, odpowiada za dbałość o estetykę i ład oraz koordynację czynności związanych z obsługą gości w pokojach hotelowych. Do jego działań należą organizowanie, dozór i kontrola pracy w dziale służby pięter, a więc inspektorów, pokojowych i korytarzowych. Osoba na tym stanowisku ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oraz nadzór nad czystością pomieszczeń. Do jego listy zadań dopisać można także takie działania jak tworzenie procedur i standardów dotyczących utrzymania czystości, kontakt z firmami zewnętrznymi (pralniami, dostawcami), inwentaryzacja stanów magazynowych (tj. np. pościeli, kosmetyków hotelowych, elementów wyposażenia pokoi) i współpraca z pozostałymi działami.


WYMAGANIA

 

Wymagane jest doświadczenie na analogicznym stanowisku – houskeeping managera/supervisora. Pracownik piastujący to stanowisku powinien posiadać umiejętności zarządzania zespołem, a także charakteryzować się doskonałą organizacją pracy i umiejętnością egzekwowania jej od innych. Musi cechować się odpornością na stres i radzić sobie z działaniami realizowanymi pod presję czasu. Powinien być elastyczny i sprawnie dostosowywać się do rozmaitych zadań.


WARUNKI PRACY

 

Praca koordynatora obsługi pięter odbywa się w przestrzeni hotelu lub obiektu o podobnym charakterze działalności – zarówno jego pomieszczeniach biurowych, pokojach, jak i magazynach. Kontaktuje się on także osobiście z podmiotami zewnętrznymi, tj. dostawcami, pralniami itd.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

 

Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają przede wszystkim hotele i pensjonaty znajdujące się na terenie całego kraju, zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku uzależnione są przede wszystkim od miejsca zatrudnienia oraz klasy hotelu, jego lokalizacji i wielkości. Pensje zaczynają się średnio od ok. 2500–3000 zł miesięcznie. Najlepsze hotele oferują wynagrodzenie wyższe nawet o ok. 1000–1500 zł. Do podstawy doliczyć należy również premie wypłacane w ujęciu rocznym lub kwartalnym.