Lista stanowisk - Koordynator Obsługi Pięter

Polecane oferty - Turystyka / Hotelarstwo

  • Koordynator / Koordynatorka Housekeepingu

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu obsługi pięter zgodnie z obowiązującymi standardami; Kontrola czystości pokoi i części wspólnych; Współpraca z recepcją i innymi działami w celu zapewnienia płynnej obsługi gości; Rozwiązywanie bieżących problemów oraz...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.

Koordynator Obsługi Pięter

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

 

Koordynator obsługi pięter, zwany też z języka angielskiego housekeeping managerem, jak sama nazwa wskazuje, odpowiada za dbałość o estetykę i ład oraz koordynację czynności związanych z obsługą gości w pokojach hotelowych. Do jego działań należą organizowanie, dozór i kontrola pracy w dziale służby pięter, a więc inspektorów, pokojowych i korytarzowych. Osoba na tym stanowisku ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oraz nadzór nad czystością pomieszczeń. Do jego listy zadań dopisać można także takie działania jak tworzenie procedur i standardów dotyczących utrzymania czystości, kontakt z firmami zewnętrznymi (pralniami, dostawcami), inwentaryzacja stanów magazynowych (tj. np. pościeli, kosmetyków hotelowych, elementów wyposażenia pokoi) i współpraca z pozostałymi działami.


WYMAGANIA

 

Wymagane jest doświadczenie na analogicznym stanowisku – houskeeping managera/supervisora. Pracownik piastujący to stanowisku powinien posiadać umiejętności zarządzania zespołem, a także charakteryzować się doskonałą organizacją pracy i umiejętnością egzekwowania jej od innych. Musi cechować się odpornością na stres i radzić sobie z działaniami realizowanymi pod presję czasu. Powinien być elastyczny i sprawnie dostosowywać się do rozmaitych zadań.


WARUNKI PRACY

 

Praca koordynatora obsługi pięter odbywa się w przestrzeni hotelu lub obiektu o podobnym charakterze działalności – zarówno jego pomieszczeniach biurowych, pokojach, jak i magazynach. Kontaktuje się on także osobiście z podmiotami zewnętrznymi, tj. dostawcami, pralniami itd.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

 

Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają przede wszystkim hotele i pensjonaty znajdujące się na terenie całego kraju, zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku uzależnione są przede wszystkim od miejsca zatrudnienia oraz klasy hotelu, jego lokalizacji i wielkości. Pensje zaczynają się średnio od ok. 2500–3000 zł miesięcznie. Najlepsze hotele oferują wynagrodzenie wyższe nawet o ok. 1000–1500 zł. Do podstawy doliczyć należy również premie wypłacane w ujęciu rocznym lub kwartalnym.

Praca Koordynator Obsługi Pięter
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.