Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Koordynator Obsługi Pięter
Polecane oferty - Turystyka / Hotelarstwo
-
Koordynator / Koordynatorka Housekeepingu
Novotel & ibis Poznań Centrum Poznań praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Inspektor obsługi pięter (K/M)
Novotel & ibis Poznań Centrum Poznań praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Koordynator Obsługi Pięter
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Koordynator obsługi pięter, zwany też z języka angielskiego housekeeping managerem, jak sama nazwa wskazuje, odpowiada za dbałość o estetykę i ład oraz koordynację czynności związanych z obsługą gości w pokojach hotelowych. Do jego działań należą organizowanie, dozór i kontrola pracy w dziale służby pięter, a więc inspektorów, pokojowych i korytarzowych. Osoba na tym stanowisku ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oraz nadzór nad czystością pomieszczeń. Do jego listy zadań dopisać można także takie działania jak tworzenie procedur i standardów dotyczących utrzymania czystości, kontakt z firmami zewnętrznymi (pralniami, dostawcami), inwentaryzacja stanów magazynowych (tj. np. pościeli, kosmetyków hotelowych, elementów wyposażenia pokoi) i współpraca z pozostałymi działami.
WYMAGANIA
Wymagane jest doświadczenie na analogicznym stanowisku – houskeeping managera/supervisora. Pracownik piastujący to stanowisku powinien posiadać umiejętności zarządzania zespołem, a także charakteryzować się doskonałą organizacją pracy i umiejętnością egzekwowania jej od innych. Musi cechować się odpornością na stres i radzić sobie z działaniami realizowanymi pod presję czasu. Powinien być elastyczny i sprawnie dostosowywać się do rozmaitych zadań.
WARUNKI PRACY
Praca koordynatora obsługi pięter odbywa się w przestrzeni hotelu lub obiektu o podobnym charakterze działalności – zarówno jego pomieszczeniach biurowych, pokojach, jak i magazynach. Kontaktuje się on także osobiście z podmiotami zewnętrznymi, tj. dostawcami, pralniami itd.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają przede wszystkim hotele i pensjonaty znajdujące się na terenie całego kraju, zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku uzależnione są przede wszystkim od miejsca zatrudnienia oraz klasy hotelu, jego lokalizacji i wielkości. Pensje zaczynają się średnio od ok. 2500–3000 zł miesięcznie. Najlepsze hotele oferują wynagrodzenie wyższe nawet o ok. 1000–1500 zł. Do podstawy doliczyć należy również premie wypłacane w ujęciu rocznym lub kwartalnym.
Praca Koordynator Obsługi PięterNajnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?