Praca.pl Poradniki Rynek pracy
Reklama DOOH dla firmy: na czym polega?

Reklama DOOH dla firmy: na czym polega?

 
Reklama DOOH dla firmy: na czym polega?

Reklama niezmiennie jest dźwignią handlu. Aby przynosiła efekty, musi spełniać szereg warunków, być dopasowana do grupy docelowej, chwytliwa, oryginalna, zaskakująca. Coraz trudniej przykuć uwagę klienta i zatrzymać ją choćby na chwilę. Reklama DOOH to nowoczesne rozwiązanie, które przynosi efekty. Na czym polega? Gdzie się sprawdza?

 

Reklama DOOH: co to jest?

 

Akronim DOOH oznacza z ang. digital out of home advertising i jest rozwinięciem OOH, czyli out of home advertising. OOH to taki rodzaj reklamy, który dociera do potencjalnych klientów, gdy wychodzą z domu – w przestrzeni miejskiej, gdy jadą autem, autobusem itd.

 

Out of home advertising jest dobrze znaną i powszechną formą komunikatów. Z reklamą zewnętrzną, chcąc nie chcąc, spotykamy się na co dzień. To wszelkiego rodzaju ulotki, billboardy, reklamy wielkoformatowe przy autostradach i na budynkach. Takiej reklamy nie da się wyłączyć kliknięciem myszki czy przełączając na inny kanał radia lub telewizji.

 

DOOH to ulepszona wersja OOH, nowoczesna reklama zewnętrzna. Digital outdoor poszerza możliwości tradycyjnej reklamy. Coraz częściej drukowane plakaty w witrynach sklepowych są zastępowane monitorami LED, które wyświetlają sekwencję treści, spoty reklamowe, zdjęcia. Mogą one mieć różne formy, w tym wideo.

 

Reklama DOOH: cele

 

Kampania reklamowa bazująca na cyfrowych nośnikach umieszczonych w przestrzeni miejskiej to przede wszystkim podanie komunikatu w atrakcyjnej formie, wtopionej w otoczenie. Nowoczesne ekrany LED pozwalają na wyświetlanie ruchomych treści w świetnej jakości. Co więcej, można je automatycznie dopasowywać do miejsca, pory dnia, pogody.

 

Np. ekran wyświetla inne treści rano, gdy konsumenci spieszą się do pracy i inne po południu, gdy wracają do domu. Może też przetwarzać informacje dotyczące pogody i dostosowywać przekaz do tego, czy aktualnie świeci słońce, czy pada deszcz.

 

DOOH reklama: zalety

 

Przede wszystkim reklama DOOH przykuwa uwagę. Dużych rozmiarów nośnik cyfrowy umieszczony np. przy ruchliwej ulicy w centrum miasta, citylight czy też ekran LED na przystanku autobusowym, dworcu albo w komunikacji miejskiej pozwalają dotrzeć z komunikatem do ogromnej liczby potencjalnych klientów.

 

Przyszłości DOOH, reklamy zewnętrznej można upatrywać w połączeniu jej z innymi nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, które pozwalają mierzyć skuteczność przekazu, elastycznie dopasowywać go do grupy docelowej. Reklamy są wyświetlane w konkretnym miejscu, a agencja marketingowa może w prosty sposób zarządzać treścią. Bez drukowania wielkoformatowych plakatów czy tysięcy ulotek.

 

Więcej artykułów "Rynek pracy"

Polecane oferty

  • Przedstawiciel Regionalny (branża weterynaryjna)

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Obszar pracy obejmuje województwa: mazowieckie i lubelskie. Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, realizacja założeń sprzedażowych i marketingowych, reprezentowanie firmy podczas targów i konferencji, raportowanie z prowadzonych działań...
  • Spedytor międzynarodowy / Spedytorka międzynarodowa

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok, Józefa Marjańskiego 3/309    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: planowanie, uzgadnianie warunków dostawy z przewoźnikiem, przygotowanie i wysyłka zamówienia transportowego, operacyjne prowadzenie transportu, kontrolowanie przez przewoźnika warunków dostawy, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, informowanie klienta o postępie...
  • Specjalista ds. Logistyki

    HSV Polska Sp. z o.o.   Łódź, Polesie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koordynacja procesu zarządzania zamówieniami, w tym np. tworzenie zamówień sprzedaży w ERP, potwierdzanie terminów realizacji zamówień; Organizowanie i koordynowanie wysyłek produktów (Polska, Europa) we współpracy z firmami spedycyjnymi i agencjami celnymi;...
  • Pracowniczka / Pracownik w domach opieki

    Socco Stuttgart GmbH   Niemcy, całe Niemcy   
    pracownik fizyczny  umowa o pracę   14 221 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska podstawowa pielęgnacja pacjentów; podawanie posiłków; kontrola stanu zdrowotnego pacjenta (pomiar ciśnienia, wagi, cukru)
  • Climatic Sp. z o.o. Sp. k.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Miejsce pracy: Reguły i budowy na terenie Polski. Twój zakres obowiązków: nadzór nad robotami budowlano - wykończeniowymi, nadzór, koordynacja i organizacja prac podwykonawców, oraz sił własnych, udział w procesach koordynacyjnych prac projektowych i prefabrykacji budynków modułowych w...
  • Inżynier / Kierownik Robót - branża elektryczna

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Reguły, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: czynny udział w procesie przygotowania oraz realizacji budowy: wykonywanie zestawień materiałowych i kosztorysów, nadzorowanie pracowników, koordynacja branżowa, tworzenie dokumentacji warsztatowej, wykonywanie dokumentacji powykonawczej, zamawianie materiałów produkcyjnych.

Najnowsze artykuły

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.