Lista stanowisk - Asystent działu

Polecane oferty - Administracja biurowa

  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń i Wsparcia Księgowości

    GAMMA Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Rozliczeń i Wsparcia Księgowości, która będzie aktywnie wspierać dział finansowo-księgowy. Zadania: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego SAP Business One. Pomoc w rozliczaniu dokumentów kosztowych i...
  • Pracownika do działu księgowości

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki: Kontakt z klientem; Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, Kontrola poprawności obiegu dokumentów z punktu widzenia zgodności z zasadami rachunkowości oraz procedurami wewnętrznymi...

Asystent działu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Praca jako asystent polega na realizowaniu zadań zleconych przez pracowników działu. Są to zazwyczaj proste, ale często czasochłonne czynności. Ich zakres zależy tak naprawdę od branży firmy oraz działu. Inaczej będzie wyglądać codzienna praca asystenta w firmie informatycznej, a inaczej w dziale obsługi klienta dużej sieci sklepów. W pierwszym przypadku kandydat do pracy musi wykazać się techniczną wiedzą, a w drugim ważniejsze są umiejętności miękkie, ułatwiające kontakty interpersonalne.

NA CZYM POLEGA PRACA ASYSTENTA DZIAŁU?

Do obowiązków asystentów należy m.in.:
    • przygotowywanie, segregowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
    • wykonywanie prostych tłumaczeń,
    • redagowanie korespondencji służbowej, ogłoszeń, pism,
    • organizowanie i bezpośrednia obsługa spotkań i konferencji,
    • bezpośrednia obsługa klientów i kontrahentów firmy lub instytucji,
    • wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pracowników,
    • sporządzanie raportów, zestawień,
    • redagowanie tekstów, uzupełnianie treści dokumentów,
    • wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych,
    • kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami,
    • obsługa dostaw i zakupów towarów.
      

ASYSTENT DZIAŁU – WYMAGANIA

Podobnie jak obowiązki, tak i wymagania pracodawców są zależne od tego, jaki dział firmy ma wesprzeć asystent. Różnice widać m.in. w oczekiwanym poziomie wykształcenie. Pracę na tym stanowisku znajdą zarówno osoby z wykształceniem średnim, jak i wyższym na kierunku przygotowującym do pracy w danym dziale. W zdecydowanej większości ogłoszeń pojawiają się wymogi znajomości języka angielskiego, umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych. Jeśli chodzi o kompetencje miękkie, asystent powinien być osobą komunikatywną, dokładną, dobrze zorganizowaną i odnajdującą się w pracy zespołowej.


ILE ZARABIA ASYSTENT DZIAŁU?

Odpowiedź na to pytanie nie jest oczywista. Wynagrodzenie asystenta w ogromnej mierze zależy od tego, jakie ma kwalifikacje i w jakim dziale pracuje. I tak, mediana pensji brutto asystenta wynosi:
- w dziale księgowości – 3200 zł,
- w dziale marketingu – 3700 zł,
- w dziale handlowym – 3640 zł,
- w dziale obsługi klienta – 3150 zł,
- w dziale logistyki – 3420 zł
- w dziale zakupów – 3790 zł.
- w dziale IT – 3 850 zł.


ŚCIEŻKA KARIERY

Chcąc zdobyć pierwsze zawodowe doświadczenie w branży, często wybiera się stanowisko asystenta. Taka praca pozwala zaznajomić się z realiami w branży, zweryfikować w praktyce własne umiejętności i zdobyć nową wiedzę, obserwując bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki. Osobom tuż po studiach czy szkole średniej trudno może być bez doświadczenia znaleźć pracę w wyuczonym zawodzie. Zaczynając od asystowania innym, z biegiem czasu mogą aplikować o wyższe stanowiska, z bardziej odpowiedzialnym zakresem obowiązków.

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

Posada asystencka przez wiele osób jest traktowana jako tymczasowy etap na drodze do stanowiska, które wiąże się z większym wynagrodzeniem i prestiżem. Doświadczenie jest bardzo cenione przez pracodawców. Jego brak doskwiera zwłaszcza osobom, które po kilku czy kilkunastu latach pracy w zawodzie postanawiają się przekwalifikować. Kończą kursy, zdobywają potrzebną wiedzę, ale w rekrutacji często przegrywają z młodymi kandydatami, którzy od początku zainwestowali swój czas w daną branże. W takich przypadkach zatrudnienie się na stanowisku asystenckim pozwala owo doświadczenie zdobyć i jest dobrym wstępem do kariery.

Praca Asystent działu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Administracja biurowa

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Stażystka / Stażysta: Content & AI

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    22 godz.
    Zakres Obowiązków Tworzenie i recenzja treści marketingowych. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW. Codzienna obsługa narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
  • Pracownika do działu księgowości

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoja rola Księgowanie wyciągów bankowych oraz dokumentów zakupowych; Kontrola formalna i merytoryczna dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami rachunkowymi i podatkowymi) Weryfikacja i kontrola obiegu dokumentów w firmie; Kontakt z klientem; Prace administracyjne i archiwizacyjne;
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   Holandia    praca zdalna
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Pracownik Recepcji

    HRBC GROUP Sp. z o.o.   Warszawa, – okolice Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa gości oraz klientów odwiedzających firmę; Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych; Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Bieżący kontakt z klientami; Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami) Weryfikacja poprawności obiegu dokumentów i zgodności z procedurami wewnętrznymi; Księgowanie wyciągów bankowych; Księgowanie dokumentów zakupowych;...
  • Płatny Staż: Copywriting, praca biurowa z elementami AI i marketingu

    Fihn Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
  • Asystent / Asystentka ds. Kadr i Administracji

    ENGIE Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Grochowska 312    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online
    3 dni
    Praca w godz. 8.00-16.00 pon-pt Umowa zlecenie na okres styczeń – maj 2026 Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu kadrowego; Prowadzenie dokumentacji kadrowej; Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta pracownicze) Przygotowywanie umów zleceń; Rejestrowanie pracowników do...

Najnowsze artykuły

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. –  Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.