– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Dyrektor Oddziału
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej
Credit Agricole Bank Polska S.A. Warszawa praca hybrydowa / stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Dyrektor ds. Roszczeń i warunków kontraktowych
Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce Ruda Maleniecka praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Dyrektor Oddziału
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Dyrektor oddziału, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie i współrealizowanie całokształtu procesów decyzyjnych w przestrzeni danego oddziału firmy lub instytucji. Zakres konkretnych obowiązków, przynależnych do stanowiska jest ściśle związany z charakterem branży lub sektora rynku; dyrektor oddziału może zajmować się kreowaniem strategii sprzedażowej oddziału, analizować osiągane przez niego wyniki sprzedażowe, prowadzić lub nadzorować procesy rekrutacyjne, ustalać wewnętrzne harmonogramy i procedury, prowadzić szkolenia dla pracowników, wykonywać badania rynku, etc. W każdym jednak przypadku osoba zatrudniona w tym charakterze współpracuje ze wszystkimi działami firmy, realizuje zadania kluczowe dla funkcjonowania oddziału. Nazwa stanowiska jest często stosowana wymiennie z kierownikiem oddziału.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze dyrektora oddziału jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego na jednym spośród kierunków ekonomicznych, najlepiej związanym z marketingiem i zarządzaniem. Dyrektor musi posiadać wieloletnie doświadczenie pozyskane na stanowisku kierowniczym o podobnym charakterze i w podobnej branży. Świadomość budżetowa, zdolności zarządzania kapitałem ludzkim i zaangażowanie w realizowaniu celów całej firmy będą w tym przypadku niezwykle istotne. Kreowanie strategii i planów mających decydować o przyszłości firmy wymaga dużego zaangażowania, lecz także i intuicji biznesowej.
WARUNKI PRACY
Praca na tym stanowisku wiąże się z wykonywaniem szeregu czynności z pogranicza różnych dziedzin i przynależnych do różnorodnych stanowisk. Dyrektor nadzoruje i koordynuje prace wszystkich podległych stanowisk pracy, wyznacza ścieżkę rozwoju i strategię oddziału.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku utrzymują się na średnim poziomie od 8000 do kilkunastu tysięcy złotych brutto miesięcznie. W skrajnych przypadkach mogą sięgać nawet 25 000 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)
WBS Sp. z o.o. Szczecin praca zdalnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online -
Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej
Credit Agricole Bank Polska S.A. Świnoujście praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa o pracę pełny etat -
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa o pracę pełny etat -
Kierownik Oddziału
dyrektor umowa o pracę pełny etat / część etatu aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej
Credit Agricole Bank Polska S.A. Żory praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa o pracę pełny etat -
Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej
Credit Agricole Bank Polska S.A. Krotoszyn praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa o pracę pełny etat -
Dyrektor Pionu Przewozów
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej POLONUS Warszawa praca stacjonarnadyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?