Lista stanowisk - Copywriter

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group   Wielka Brytania, London    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk humanistycznych i do prac inżynierskich. Współpraca na podstawie umowy zlecenia lub umowy freelancereskiej...
  • Junior Content Specialist

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 17B    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie i aktualizacja informacji na temat hoteli i kierunków wakacyjnych w serwisie coraltravel.pl. Dobór, korekta i kadrowanie zdjęć promujących hotele; Pozyskiwanie danych hotelowych od stałych partnerów za granicą; Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu...

Copywriter

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Copywriter to osoba zajmująca się pisaniem tekstów wykorzystywanych w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz w ulotkach, broszurach itp. Copywriter współtworzy reklamę razem z dyrektorem kreatywnym, grafikiem, innymi członkami zespołu kreatywnego.


WYMAGANIA

Zawód copywritera łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologiczną, umiejętność pracy pod presją czasu, uległość własnych ambicji artystycznych wobec wymogów klienta. Osoba na tym stanowisku powinna odznaczać się umiejętnościach łatwego pisania, spontanicznością, kreatywnością, wiedzą z zakresu marketingu oraz reklamy oraz umiejętnością pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Dzień, a czasem dobę pracy wyznaczają kolejne, na bieżąco spływające zlecenia. To z pewnością gwarantuje dużą różnorodność. Praca copywritera nie jest przypisana do czasu i miejsca, ponieważ jest stricte kreatywna i polega na stałej gotowości koncepcyjnej. Tego zawodu trzeba uczyć się codziennie, bo reklama nie znosi schematów. To, co już raz było, nie może być powtórzone w tej samej formie. Z tym wiąże się nieustanny stres, spowodowany choćby ciągłym wzrostem wymagań, niezadowoleniem i narzekaniem trudnych klientów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Copywriter jest zatrudniony w agencji reklamowej lub wydawnictwie, czasami pracuje jako tzw. wolny strzelec (ang. freelancer).


ZAROBKI

Zarobki zależą od posiadanego wykształcenia, doświadczenia, zdolności pisarskich, regionu kraju. Początkujący copywriterzy zarabiają około 3000 zł.

Praca Copywriter
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. SEO content

    Roca Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeżeli posiadasz: Doświadczenie w Content marketingu, pisaniu treści SEO i przygotowywaniu materiałów marketingowych online, Mile widziane doświadczenie w branży architektoniczno-wnętrzarskiej, Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym, Znajomość takich narzędzi jak: Canva i...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products; Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...
  • Specjalista ds. marketingu

    Sklep RMS.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie handlu w promowaniu dystrybuowanych marek; tworzenie koncepcji marketingowych, reklam, działań PR, zgodnych z polityką marketingową firmy; tworzenie i edycja stron internetowych www bieżąca obsługa i optymalizacja kampanii Google Ads; analiza statystyk sklepu (m.in. Google Analitycs)...
  • Specjalista ds. SEO content

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi dla różnych kanałów, Analiza trendów, efektywności marketingu, tworzenie KPI.

Najnowsze artykuły

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?

81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.