Lista stanowisk - Kierownik ds. Public Relations

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Junior Brand Manager

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Analiza rynku, trendów i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji produktowych. Tworzenie założeń dla nowych produktów (ceny, marże, target price). Współpraca przy tworzeniu briefów i koordynacja procesu wdrożeniowego z innymi działami. Wsparcie przy globalnych...
  • Opiekun marki

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Opis stanowiska analiza rynku, konkurencji i trendów w celu opracowywania rekomendacji produktowych; tworzenie założeń dla nowych produktów, w tym określanie cen i prognoz sprzedaży; współpraca z innymi działami w procesie wdrażania nowych rozwiązań; udział w przygotowaniach do...

Kierownik ds. Public Relations

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. public relations to osoba, która koordynuje działania związane z kształtowaniem opinii publicznej w imieniu i na rzecz instytucji, przedsiębiorstwa lub organizacji. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kształtowanie wizerunku firmy poprzez: kontakty z mediami, organizacja konferencji prasowych, przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (folderów, ulotek, itp.), a także współpracuje z zewnętrznymi agencjami PR, przygotowuje raporty z informacjami zwrotnymi z zewnątrz, np. po ukazaniu się informacji prasowej na temat firmy lub jej pracowników, zarządza zespołem ds. PR, ściśle współpracuje z działami marketingu i sprzedaży w celu analizy potrzeb i efektywności działań PR, analizuje zachowania rynkowe konkurencji, planuje budżet i kontroluje wydatki związane z działaniami PR. Ponadto, przygotowuje notki firmowe i wszystkie wewnętrzne materiały informacyjne (np. internet), organizuje imprezy i projekty specjalne, np. targi, prezentacje, imprezy charytatywne, planuje i koordynuje przebieg programów informacyjnych, monitoringuje rynek oraz analizuje wpływ znaczących wydarzeń gospodarczych na wizerunek firmy.


WYMAGANIA

Kierownik ds. public relations powinien mieć wykształcenie wyższe, magisterskie lub kierunkowe licencjackie, a także znać w stopniu biegłym j. angielski i obsługę komputera. Poza tym, wymagane jest minimum 2-3 letnie doświadczenie w dziedzinie public relations w agencjach PR albo w obrębie danej branży w pracy, w dziedzinie PR. Konieczna jest też umiejętność występowania i przemawiania publicznie, znajomość specyfiki rynku mediów i środowiska dziennikarskiego, umiejętność śledzenia i analizowania aktualnych wydarzenia oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego). Pracownik ten powinien również cechować się: doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu. A także doskonałą komunikatywnością, umiejętnością podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach oraz wysokimi umiejętnościami perswazji, dyspozycyjnością i umiejętnością pracy w zespole oraz zdolności przywódczymi (leadership).


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. targi, konferencje prasowe, spotkania z dziennikarzami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Wśród kandydatów na tym stanowisku dominują osoby w przedziale wiekowym 30-35 lat. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na dyrektora biura prasowego/dyrektora ds. PR.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. public relations może być zatrudniony, np.: w agencji doradztwa personalnego, w firmach PR, a także doradzać partiom politycznym i konkretnym politykom w zakresie wizerunku zewnętrznego.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie to 5 tys. zł - 20 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Public Relations
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?