Lista stanowisk - Kierownik ds. Reklamy

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • WPP Media   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • WPP Media   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....

Kierownik ds. Reklamy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik do spraw reklamy, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań reklamowych firmy lub instytucji. Kierownik bierze czynny udział w kreowaniu strategii reklamowej firmy, a także sprawuje nadzór nad pracami podległego zespołu specjalistów, zajmujących się realizacją tej strategii. Osoba obsadzona na tym stanowisku projektuje i zatwierdza projekty materiałów reklamowych, pochodzących z zewnętrznych źródeł a także podejmuje decyzje w zakresie wyboru kanałów ich dystrybucji. Kierownik współtworzy plan budżetu, przewidzianego na działania reklamowe firmy, a także kontroluje jego wypełnianie. Kierownik ds. reklamy kontaktuje się z zewnętrznymi agencjami reklamowymi, jeśli firma korzysta z usług takowych, negocjuje warunki zawieranych z nimi umów.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich kandydaci mogą spodziewać się na rozmowie w sprawie pracy na stanowisku kierownika do spraw reklamy, należy zwrócić szczególną uwagę na kwestię wykształcenia osób na nie aplikujących – preferowane są osoby, legitymujące się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku związanym z reklamą i promocją. Równie istotne jest doświadczenie, posiadane przez kandydatów – najlepiej co najmniej kilkuletnie na stanowisku związanym z organizacją działań reklamowych firmy. Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać zdolności kierowania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Rozeznanie w bieżącym otoczeniu rynkowym, oraz ponadprzeciętna kreatywność będzie także w tym przypadku istotna.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika do spraw reklamy jest przestrzeń biurowa firmy lub instytucji, kierownik wykonuje obowiązki służbowe za pośrednictwem komputera, opracowuje strategie reklamowe firmy we współpracy z innymi jej działami, a także sprawuje nadzór nad ich realizacją.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko kierownika ds. reklamy funkcjonuje w wielu firmach i instytucjach, należących do różnych branży.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 5000 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać adekwatnie do stażu i umiejętności pracownika.

Praca Kierownik ds. Reklamy
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • WPP Media   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?