Lista stanowisk - Kierownik ds. Reklamy

Kierownik ds. Reklamy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik do spraw reklamy, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań reklamowych firmy lub instytucji. Kierownik bierze czynny udział w kreowaniu strategii reklamowej firmy, a także sprawuje nadzór nad pracami podległego zespołu specjalistów, zajmujących się realizacją tej strategii. Osoba obsadzona na tym stanowisku projektuje i zatwierdza projekty materiałów reklamowych, pochodzących z zewnętrznych źródeł a także podejmuje decyzje w zakresie wyboru kanałów ich dystrybucji. Kierownik współtworzy plan budżetu, przewidzianego na działania reklamowe firmy, a także kontroluje jego wypełnianie. Kierownik ds. reklamy kontaktuje się z zewnętrznymi agencjami reklamowymi, jeśli firma korzysta z usług takowych, negocjuje warunki zawieranych z nimi umów.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich kandydaci mogą spodziewać się na rozmowie w sprawie pracy na stanowisku kierownika do spraw reklamy, należy zwrócić szczególną uwagę na kwestię wykształcenia osób na nie aplikujących – preferowane są osoby, legitymujące się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku związanym z reklamą i promocją. Równie istotne jest doświadczenie, posiadane przez kandydatów – najlepiej co najmniej kilkuletnie na stanowisku związanym z organizacją działań reklamowych firmy. Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać zdolności kierowania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Rozeznanie w bieżącym otoczeniu rynkowym, oraz ponadprzeciętna kreatywność będzie także w tym przypadku istotna.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika do spraw reklamy jest przestrzeń biurowa firmy lub instytucji, kierownik wykonuje obowiązki służbowe za pośrednictwem komputera, opracowuje strategie reklamowe firmy we współpracy z innymi jej działami, a także sprawuje nadzór nad ich realizacją.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko kierownika ds. reklamy funkcjonuje w wielu firmach i instytucjach, należących do różnych branży.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 5000 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać adekwatnie do stażu i umiejętności pracownika.

Praca Kierownik ds. Reklamy
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!