Lista stanowisk - Kierownik Projektu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...

Kierownik Projektu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem osób bezpośrednio podległych oraz koordynacja działań osób współpracujących w ramach danego przedsięwzięcia, określanie potrzeb projektu (czas, zasoby, budżet), nadzór nad przygotowaniem pełnej dokumentacji technicznej, sporządzanie kalkulacji materiałowej nowego produktu, przygotowanie dokumentacji projektowej do katalogów i innych materiałów promocyjnych, prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji projektu zgodnie z założonymi wskaźnikami i harmonogramem. A także negocjuje i współpracuje z firmami kooperującymi i poddostawcami, oraz współpracuje z zarządem, i prowadzi prezentację, szkolenia na temat projektu.


WYMAGANIA

Kierownik projektu powinien mieć wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane są też studia podyplomowe z zarządzania projektami lub MBA, a także znać w stopniu dobrym j. angielski i obsługę komputera. Poza tym, pracownik ten musi mieć też doświadczenie w prowadzeniu projektów, znać narzędzia do zarządzania projektami i techniki oprogramowania wspierającego, i systematyzującego działania nad projektem, a także umieć koordynować działania wieloosobowego zespołu. Kierownik projektu powinien też cechować się, m.in.: zdolnościami analitycznymi i planistycznymi, systematycznością i orientacją na rezultaty, komunikatywnością, operatywnością, wyobraźnią przestrzenną, a także mieć umiejętności negocjacyjne, być dyspozycyjny i odporny na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. spotkania z kontrahentami, klientami.. Stanowisko samodzielne pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Większość osób zajmujących to stanowisko jest w przedziale wiekowym 27- 40 lat. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego, np. szkolenia, kursy oraz awansu, np. na dyrektora generalnego lub zarządzającego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik projektu może kierować, np.: projektami informatycznymi, telekomunikacyjnymi, finansowymi, inwestycyjnymi, np. w budownictwie.


ZAROBKI

Pensja kierownika projektu zależy od zakładu pracy oraz rodzaju projektu. Wynagrodzenie kształtuje się w granicach od 5 tys. zł - 30 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.

Praca Kierownik Projektu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • WPP Media   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • WPP Media   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • WPP Media   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?