Lista stanowisk - Pracownik Działu Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kreatywna Banda   Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;

Pracownik Działu Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pojęcia pracownika działu marketingu jest sformułowaniem obejmującym swoim zakresem szereg stanowisk obecnych w dziale marketingu firmy lub instytucji. W praktyce pracownikiem działu marketingu może być przykładowo specjalista ds. marketingu zaangażowany w kreowanie strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa lub copywriter specjalizujący się w opracowywaniu treści reklamowych i promocyjnych wykorzystywanych dla potrzeb promocyjnych firmy go zatrudniającej. W każdym jednak przypadku pracownicy działu marketingu wykonują pracę niezwykle kreatywną, ściśle współpracując ze wszystkimi niemal działami firmy macierzystej.


WYMAGANIA

Bez względu na konkretny charakter pełnionych obowiązków od każdego pracownika działu marketingu oczekuje się posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego w ramach studiów ekonomicznych lub humanistycznych - preferowani są absolwenci kierunków takich jak reklama i promocja, dziennikarstwo, marketing, pr i temu podobne. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie pełnionych obowiązków. Osoby zatrudniane w dziale marketingu muszą wykazać się szczególną kreatywnością, zdolnością efektywnej pracy w zespole, podstawową znajomością oprogramowania biurowego i graficznego oraz znajomością zjawisk i mechanizmów marketingowych.


WARUNKI PRACY

Warunki pracy na poszczególnych stanowiskach mogą nieznacznie różnić się między sobą - w każdym jednak przypadku jest to praca w głównej mierze biurowa.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają duże firmy i instytucje posiadające wyodrębnione działy marketingu.


ZAROBKI

Zarobki w tym przypadku są ściśle uzależnione od miejsca zatrudnienia, charakteru konkretnego stanowiska i stażu pracownika.

Praca Pracownik Działu Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail, Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads, Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych, Przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Koordynator ds. Marketingu

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
  • WPP Media   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Specjalista ds. komunikacji i marketingu cyfrowego

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dla wewnętrznych i zewnętrznych odbiorców, przygotowywanie projektów graficznych i mailingów, aktualizacja treści na stronie internetowej i w kanałach social media, udział w opracowywaniu strategii rozwoju kanałów...
  • Specjalista ds. E-commerce

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Lęborska 3b    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Kogo szukamy? Nasz e-commerce to jeden z kluczowych filarów rozwoju Aura Herbals. Dlatego do naszego zespołu szukamy osoby, która weźmie pełną odpowiedzialność za dalszy rozwój sprzedaży w tym kanale. Jeśli myślisz systemowo o procesach, masz zmysł analityczny, dzięki któremu...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?