Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Paid Social Specialist

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Zakres obowiązków: samodzielne planowanie i realizowanie kampanii w mediach społecznościowych, głównie Facebook i Instagram-od tworzenia przez optymalizację do raportowania; opracowywanie koncepcji i założeń strategicznych dla kampanii; praca z narzędziami do monitorowania i analizy...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie materiałów promocyjnych do kampanii online i...

Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw marketingu sieciowego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizowanie strategii marketingu sieciowego firmy lub przedsiębiorstwa. Marketing sieciowy opiera się na budowaniu rozległej sieci sprzedaży z pominięciem udziału zewnętrznych pośredników, co pozwala na obniżenie kosztów finalnego produktu, a więc zaproponowanie konkurencyjnej ceny jego odbiorcom. Marketing sieciowy błędnie kojarzony jest często ze sprzedażą bezpośrednią a nawet z zasadą tak zwanej piramidy; w rzeczywistości marketing sieciowy faktycznie polega na składaniu bezpośrednich ofert sprzedażowych, jednak jego definicja obejmuje samo już przedstawianie produktów konsumentowi, bez konieczności jego sprzedaży.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze specjalisty do spraw marketingu sieciowego jest konieczność posiadania przez nie wyższego wykształcenia ekonomicznego; preferowane kierunki to marketing  i zarządzanie i podobne. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydata, pozyskane na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Osoba zainteresowana tego rodzaju pracą musi wykazać się szczególną komunikatywnością, kreatywnością, podejściem do klienta i świadomością kosztową. Zdolność samoorganizacji pracy będzie dodatkowym atutem.


WARUNKI PRACY

Praca specjalisty do spraw marketingu sieciowego odbywa się w wielu miejscach i okolicznościach, także w przestrzeni prywatnej konsumentów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. marketingu sieciowego stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnych branży i sektorów rynku.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie specjalistów ds. marketingu sieciowego utrzymuje się na poziomie 3000 – 4000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista ds. Marketingu Sieciowego
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Analityk Marketingowy

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: opracowywanie analiz w celu wsparcia decyzji związanych z optymalizacją lokowania budżetów marketingowych w ramach zarządzanego kanału ruchu ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników takich jak: CAC, ROI, LTV, analizowanie, modelowanie i prognozowanie ruchu w ramach kanałów...
  • Koordynator ds. content marketing i social media

    ID DROP   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto – B2B 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie Opis stanowiska: współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji; tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn) samodzielne prowadzenie firmowych...
  • Benefit Systems S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    3 dni
    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Marketing Specialist

    NES Global Talent   Rynarzewo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
  • Marketing Specialist

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
  • Specjalista / Specjalistka do Biura Rzecznika Prasowego

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lubelska 26    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...

Najnowsze artykuły

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.