Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu Społecznego

Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu Społecznego

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  • EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...

Specjalista ds. Marketingu Społecznego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Marketing społeczny zakłada w swej teorii prowadzenie długoterminowych działań marketingowych uwzględniających interesy konsumentów i całej społeczności, w której funkcjonuje dana firma lub przedsiębiorstwo. Działania te nie pozostają jednak bez znaczenia także dla samej firmy przy założeniu, że w dalszej perspektywie jej interesy zbiegają się ściśle z interesami konsumentów i lokalnej społeczności. Marketing społeczny jest wielokrotnie mylnie kojarzony z kampanią społeczną, w rzeczywistości nie mając z nią nic wspólnego. Specjalista do spraw marketingu społecznego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną z opracowywanie i wdrażanie tychże metod marketingu społecznego w przestrzeni firmy lub jej lokalnych oddziałów.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze specjalisty do spraw marketingu społecznego jest konieczność posiadania przez nie wyższego wykształcenia ekonomicznego; preferowane kierunki to marketing  i zarządzanie i podobne. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydata, pozyskane na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Osoba zainteresowana tego rodzaju pracą musi wykazać się szczególną komunikatywnością, kreatywnością, podejściem do klienta i świadomością kosztową. Zdolność samoorganizacji pracy będzie dodatkowym atutem.


WARUNKI PRACY

Praca specjalisty do spraw marketingu społecznego opiera się na wykonywaniu szeregu czynności analitycznych, mających na celu ocenić oczekiwania i nastroje społeczne i dostosowanie do nich strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. marketingu sieciowego stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnych branży i sektorów rynku.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie specjalistów ds. marketingu sieciowego utrzymuje się na poziomie 3000 – 4000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista ds. Marketingu Społecznego
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
  • Nowy Styl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Samodzielne tworzenie i wdrażanie działań marketingowych online i offline, Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i inne), Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły, Planowanie i realizacja...
  • Referent ds. administracyjnych w Biurze Komunikacji Społecznej

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku: Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji Społecznej Prowadzenie dokumentacji, rejestrów, umów, delegacji i archiwum jednostki Przygotowywanie pism, notatek, protokołów, raportów i zestawień Organizowanie i nadzorowanie obiegu korespondencji wewnętrznej i...
  • Referent ds. komunikacji i ambasadorów komunikacji w Biurze Komunikacji Społecznej

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania na stanowisku: Prowadzenie codziennego przeglądu prasy, internetu, radia i telewizji dotyczącego UMLub oraz zagadnień istotnych dla Uczelni Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za komunikację zewnętrzną, PR i media w zakresie bieżącej informacji oraz opracowywania...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?