– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu Społecznego
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego
Melle Sp. z o.o. Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9 praca stacjonarnaspecjalista (mid) aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista mid / senior
Specjalista ds. Marketingu Społecznego
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Marketing społeczny zakłada w swej teorii prowadzenie długoterminowych działań marketingowych uwzględniających interesy konsumentów i całej społeczności, w której funkcjonuje dana firma lub przedsiębiorstwo. Działania te nie pozostają jednak bez znaczenia także dla samej firmy przy założeniu, że w dalszej perspektywie jej interesy zbiegają się ściśle z interesami konsumentów i lokalnej społeczności. Marketing społeczny jest wielokrotnie mylnie kojarzony z kampanią społeczną, w rzeczywistości nie mając z nią nic wspólnego. Specjalista do spraw marketingu społecznego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną z opracowywanie i wdrażanie tychże metod marketingu społecznego w przestrzeni firmy lub jej lokalnych oddziałów.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze specjalisty do spraw marketingu społecznego jest konieczność posiadania przez nie wyższego wykształcenia ekonomicznego; preferowane kierunki to marketing i zarządzanie i podobne. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydata, pozyskane na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Osoba zainteresowana tego rodzaju pracą musi wykazać się szczególną komunikatywnością, kreatywnością, podejściem do klienta i świadomością kosztową. Zdolność samoorganizacji pracy będzie dodatkowym atutem.
WARUNKI PRACY
Praca specjalisty do spraw marketingu społecznego opiera się na wykonywaniu szeregu czynności analitycznych, mających na celu ocenić oczekiwania i nastroje społeczne i dostosowanie do nich strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. marketingu sieciowego stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnych branży i sektorów rynku.
ZAROBKI
Średnie wynagrodzenie specjalistów ds. marketingu sieciowego utrzymuje się na poziomie 3000 – 4000 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Product Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Specjalista ds. Marketingu
Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Marketingu
Kanclerz sp. z o.o. Ruda Śląska praca stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Melle Sp. z o.o. Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9 praca stacjonarnaspecjalista (mid) aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów
widziszwszystko sp. z.o.o Gorzów Wielkopolski praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Referent ds. administracyjnych w Biurze Komunikacji Społecznej
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Referent ds. komunikacji i ambasadorów komunikacji w Biurze Komunikacji Społecznej
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?