Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współudział w budowaniu portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z dostawcami mebli; Pozyskiwanie nowych dostawców do sklepu online; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Planowanie i wdrożenie nowych produktów do sklepu online;...
  • Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

    RENT INVEST SP. Z O.O.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 190 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek marki oraz komunikację zewnętrzną. Stworzenie i realizację strategii marketingowej. Prowadzenie mediów społecznościowych. Tworzenie i zarządzanie treściami na blogu firmy i w newsletterach. Produkcja i publikowanie krótkich treści video....

Specjalista ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy. Poza tym, bywa też tak, że specjalista ds. marketingu zajmuje się projektami związanymi z zarządzaniem kategorią produktów (category management) oraz działaniami związanymi z planowaniem półki (merchandisingowymi, shelf space management). Pracownik musi też aktywnie współpracować z działem sprzedaży i marketingu.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Marketingu powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz arkusz kalkulacyjny - Excella lub programu (np. Apollo Professional). Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode w przedziale wiekowym 25-30 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na pozycję menedżerską w zakresie trademarketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią (category management).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacja), w agencjach reklamowych, w firmach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług.


ZAROBKI

Wysokość pensji specjalisty ds. marketingu głównie zależy od branży oraz od regionu kraju. Wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu waha się między 3,500 tys. zł a 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

Praca Specjalista ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Sales Ads Specialist with German (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Sales Ads Specialist with German (m/f/d)
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. Produktu w dziale e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska Analiza aktualnej oferty na stronie agatameble.pl; Odpowiedzialność za prezentację produktów na stronie internetowej; Analiza sprzedaży wskazanej kategorii produktowych; Monitoring trendów i konkurencji na rynkach polskim i zagranicznym; Optymalizacja oferty produktowej pod...
  • TikTok Creator

    Audiostacja sp. z o.o.   Łomianki    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres zadań: Nagrywanie i montaż materiału wideo na TikToka i inne platformy (Facebook, Instagram, YouTube Shorts), Prowadzenie naszego konta biznesowego na TikToku: publikowanie treści, tworzenie wideo.
  • Product Manager

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Opracowywanie koncepcji produktu i jego specyfikacji w porozumieniu z interesariuszami w organizacji. Przygotowywanie ogólnych warunków ubezpieczeń i pozostałej dokumentacji produktowej. Przygotowywanie analiz dotyczących rynku ubezpieczeń. Koordynowanie procesu wdrażania...
  • Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Główne zadania: Udział w realizacji projektu badawczego Bilans Kapitału Ludzkiego 3.0, w tym realizacja działań związanych z budowaniem wizerunku projektu i upowszechnianiem wyników badań: opracowanie strategii budowania marki BKL i upowszechniania wyników badań, udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Produktu

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Na stanowisko Specjalisty_ Specjalistki ds. Produktu poszukujemy osoby, która: lubi tworzyć i kreować nowe produkty; jest przedsiębiorcza i pomysłowa; lubi angażować się w nowe projekty; ma umiejętności analityczne; potrafi analizować dane i odpowiednio je interpretować;
  • Sales and Marketing Support Specialist

    WIELTON S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Your tasks: assist in developing and executing sales strategies in alignment with the company's goals across designated regions, support key account management activities in Poland, Czech Republic, Slovakia, and the Baltics, aiding in building and maintaining strong client relationships, help manage...

Najnowsze artykuły

Stolarz – co robi, czy to opłacalne, jak zostać?

Stolarz – co robi, czy to opłacalne, jak zostać?

Zapotrzebowanie na osoby wykonujące usługi stolarskie jest wysokie – pracownik obróbki drewna i stolarz to zawody deficytowe we wszystkich województwach. Tymczasem chętnych do nauki stolarstwa brakuje. Czy dziś praca w warsztacie stolarskim może się opłacać, kim jest ebenista oraz ile zarabia stolarz w Polsce? Oto krótki przewodnik po jednym z najstarszych rzemiosł świata.

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Udział kobiet w zarządach spółek handlowych wynosi tylko 25%, najmniej licznie są reprezentowane w spółkach akcyjnych i z o.o., co pokazuje, że im wyższe szczeble zarządzania, tym mniej kobiet – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego. Na czym faktycznie polegają szklane bariery, które blokują kobiety w pracy?

Drzemka w pracy – przyjaciółka wydajności

Drzemka w pracy – przyjaciółka wydajności

Pomysł spania w czasie pracy może wywoływać co najmniej konsternację, niemniej zamknięcie oczu nawet na kilkanaście minut pozwala na nieocenioną regenerację sił i wzrost kreatywności. Potwierdzają to liczne badania, a jedno z nich dowodzi, że mózgi osób praktykujących drzemki są większe i wolniej się starzeją. Korzyści zdrowotne drzemki w pracy są wyraźne, ale co na to polskie prawo pracy?

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. – Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Właśnie trwa rekrutacja do polskiej stacji antarktycznej. Czy warto się zgłosić?