– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik oddziału do spraw obsługi klientów indywidualnych, jest głównym koordynatorem działań, mających na celu maksymalizację wydajności systemu obsługi klientów indywidualnych banku lub instytucji finansowej. Kierownik nadzoruje prace personelu wykwalifikowanego w obsłudze klientów indywidualnych, samodzielnie także kontaktując się tylko z klientami strategicznymi dla placówki. W praktyce, kierownik oddziału zajmuje się całokształtem zabiegów, mających umożliwić poprawne funkcjonowanie oddziału lub filii, wliczając w to podążanie za odgórnie narzuconą strategią jednostki macierzystej banku lub instytucji. Kierownik monitoruje bieżące otoczenie rynkowe, ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencyjnych graczy, oraz potrzeb i oczekiwań klientów, składając raporty na ręce bezpośrednich przełożonych.
WYMAGANIA
Osoba aplikująca na stanowisko kierownika oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych musi legitymować się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, a także dogłębną wiedzą w zakresie prawa bankowego, marketingu i promocji. Niezwykle istotne jest także w oczach pracodawcy doświadczenie, zdobyte w banku lub instytucji finansowej, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta indywidualnego. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza posiadanie zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Konieczne będą także szczególne umiejętności numeryczne i analityczne, oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Ze względu na częste w perspektywie kontakty z klientami, wymagane są także predyspozycje interpersonalne, oraz umiejętności negocjacyjne.
WARUNKI PRACY
Kierownik oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych wykonuje pracę w przeważającej części biurową. Z wyłączeniem bezpośrednich kontaktów z personelem banku i klientami, obowiązki kierownika wykonywane są przed ekranem komputera, przy pomocy specjalistycznego oprogramowania. Kierownik może spodziewać się służbowego telefonu komórkowego czy przenośnego komputera.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko funkcjonuje w bankach i instytucjach finansowych różnego rodzaju.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku zawierają się w przedziale od 4000 złotych do 10000 złotych brutto miesięcznie, w zależności od stażu i umiejętności pracownika.
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?