Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Lista stanowisk - Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik oddziału do spraw obsługi klientów indywidualnych, jest głównym koordynatorem działań, mających na celu maksymalizację wydajności systemu obsługi klientów indywidualnych banku lub instytucji finansowej. Kierownik nadzoruje prace personelu wykwalifikowanego w obsłudze klientów indywidualnych, samodzielnie także kontaktując się tylko z klientami strategicznymi dla placówki. W praktyce, kierownik oddziału zajmuje się całokształtem zabiegów, mających umożliwić poprawne funkcjonowanie oddziału lub filii, wliczając w to podążanie za odgórnie narzuconą strategią jednostki macierzystej banku lub instytucji. Kierownik monitoruje bieżące otoczenie rynkowe, ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencyjnych graczy, oraz potrzeb i oczekiwań klientów, składając raporty na ręce bezpośrednich przełożonych.


WYMAGANIA

Osoba aplikująca na stanowisko kierownika oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych musi legitymować się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, a także dogłębną wiedzą w zakresie prawa bankowego, marketingu i promocji. Niezwykle istotne jest także w oczach pracodawcy doświadczenie, zdobyte w banku lub instytucji finansowej, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta indywidualnego. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza posiadanie zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Konieczne będą także szczególne umiejętności numeryczne i analityczne, oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Ze względu na częste w perspektywie kontakty z klientami, wymagane są także predyspozycje interpersonalne, oraz umiejętności negocjacyjne.


WARUNKI PRACY

Kierownik oddziału ds. obsługi klientów indywidualnych wykonuje pracę w przeważającej części biurową. Z wyłączeniem bezpośrednich kontaktów z personelem banku i klientami, obowiązki kierownika wykonywane są przed ekranem komputera, przy pomocy specjalistycznego oprogramowania. Kierownik może spodziewać się służbowego telefonu komórkowego czy przenośnego komputera.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w bankach i instytucjach finansowych różnego rodzaju.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku zawierają się w przedziale od 4000 złotych do 10000 złotych brutto miesięcznie, w zależności od stażu i umiejętności pracownika.

Praca Kierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?